Şoferii bolizilor de lux din România renunţă la maşini pentru că nu-şi mai pot plăti taxele

13

– Din cauză că veniturile li s-au subţiat de la începutul anului, proprietarii de bolizi au început să renunţe la modelele luxoase şi scumpe, pe care fie le returnează firmelor de leasing, fie le scot la vânzare la preţuri uşor negociabile, informează Gândul.

Publicaţia mai subliniază şi faptul că piaţa leasingului auto a scăzut cu 70% în 2009, iar acest lucru a dus la mari dificultăţi de depozitare ale firmelor. Peste 3.000 de maşini, a căror întreţinere ajunge la mai multe mii de euro lunar, ajung in fiecare trimestru în parcurile auto.

Citeste si:  Au fost modificate taxele documentelor eliberate de ORI

Pentru a micşora cheltuielile de întreţinere, firmele de leasing fac  oferte foarte bune la maşinile second-hand. Printre maşinile rulate care sunt scoase la vânzare se află Ferrari sau Bentley, Porsche, Mercedes, Audi sau BMW. Acestea se vând cu 30% mai ieftin la numai un an de rulare.

Bucureşteanul Bogdan D. este unul din miile de clienţi ai firmelor de leasing, care a fost nevoit să renunţe la maşină pentru că nu mai putea plăti ratele. „Cei mai mulţi bani i-am câştigat din imobiliare. Când s-a dus piaţa în jos, mi-am dat seama că nu puteam plăti două maşini la leasing. Eu aveam rată 1.500 euro pe lună, soţia avea vreo 2.000, pentru că a vrut să facem al doilea leasing pe o perioadă mai scurtă de timp. Nici nu credeam acum vreun an, un an jumătate, că mă voi duce de bunăvoie să le dau maşina ăstora cu leasingul”, a povestit tânărul pentru Gândul.

Citeste si:  CONFERINȚELE DE LA ȘOSEA „D-ale Carnavalului”. Despre Cuci și Fărșang
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata