Au taiat pensiile şi salariile, dar în schimb este gata brandul turistic al României!

8

– Bazandu-se pe Muntii Carpati si avand culoarea predominanta verde, brandul turistic al Romaniei va fi cunoscut la finele acestei saptamani, nu la Vatra Dornei, ci la Bucuresti, scrie ziarul Gandul.


Natura salbatica, neatinsa de civilizatie
, va fi elementul care va fi scos in evidenta de brandul turistic al Romaniei, care va fi lansat la finele saptamanii in curs la Bucuresti, nu la Vatra Dornei, asa cum fusese anuntat initial.

„In urma cercetarii facute in opt tari-tinta, s-a stabilit ca Romania este competitiva in strainatate prin natura neatinsa”, a spus ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, la emisiunea „Dupa 20 de ani”, difuzata duminica de Pro TV. Ea nu a vrut sa divulge niciun element al brandului, insa surse din cadrul ministerului au indicat ca sloganul va fi centrat pe Muntii Carpati, iar culoarea predominanta va fi verde.

Citeste si:  Peste 520 de candidaţi pe loc la concursul de intrare în rezidenţiat

De altfel, inca de luna trecuta ministrul Udrea preciza ca in niciun caz sloganul nu se va referi la litoral, care nu este o destinatie prioritara pentru a fi promovata. Brandul este realizat de asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres.

Pentru realizarea brandului, asocierea de firme europene va primi de la statul român suma de 894.970 de euro.
Pentru implementarea brandului turistic, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turistice va cheltui până în 2013 alte 73 milioane de euro, sumă asigurată din fonduri structurale europene, fiind necesară organizarea unei noi licitaţii.

Citeste si:  Guvern: CNAS, autorizată pentru angajamente legale de maximum 500 de milioane de lei
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata