Vânzările de domenii .ro au scăzut cu 10% în prima jumătate a anului 2010

10

Vânzările de domenii .ro au scăzut în ultimele 6 luni cu 10 la sută, apreciază reprezentanţi ai companiilor locale specializate în oferirea de soluţii de hosting.

Potrivit lui Laurenţiu Vlădan, director general al NewHost, companie specializată în oferirea de soluţii de hosting, ‘motivele pot fi nenumărate, începând de la diminuarea numărului companiilor în peisajul economic românesc, până la dificultatea din ce în ce mai mare de a găsi liber domeniul .ro dorit’.

El mai spune că, în ultimul timp, clienţii cu afaceri la început de drum preferă să opteze pentru construcţia unui blog sau să îşi posteze produsele pe Facebook, decât să achiziţioneze un domeniu .ro sau .com, pe care ulterior să îşi construiască un site de prezentare sau un magazin online.

Citeste si:  Tenis: Alţi şase români s-au calificat în optimile turneului ITF de la Cluj-Napoca

Foarte multe startup-uri aleg ca modalitate de promovare online doar blog-ul sau prezenţa într-o reţea socială precum Facebook, Twitter sau YouTube. Principalul motiv este gratuitatea acestor medii, iar în cazul unui eşec, investiţia ar fi minimă. Multe companii amână construirea unui site până la momentul în care business-ul a devenit profitabil.

În prezent 1,3 milioane de români utilizează reţeaua socială Facebook, o creştere de 10 ori faţă de anul trecut.
NewHost este o companie specializată în asigurarea soluţiilor de hosting, indiferent de profilul clientului. Cu o experienţă de cinci ani pe piaţa naţională a serviciilor IT şi un portofoliu de peste 5.000 clienţi, compania oferă servicii de înregistrare domenii, găzduire web, servere dedicate, vps, colocare, certificate SSL.

Citeste si:  Adrian Năstase şi Călin Popescu Tăriceanu au viziuni diferite asupra cotei unice, dar prevăd o creştere a TVA
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata