Clienţii Orange îşi pot cumpăra bilet la metrou cu mobilul

Orange România, în parteneriat cu Metrorex, lansează primul sistem de plată prin telefonul mobil al unui serviciu de transport în comun din România, se arată într-un comunicat al operatorului de telefonie mobilă.

Cu ajutorul telefonului mobil, clienţii Orange îşi pot cumpăra bilet pentru călătoria cu metroul. Este suficient să solicite biletul printr-un mesaj scris la un număr scurt, apoi să scaneze, la dispozitivul special instalat în staţiile participante în acest program pilot, codul de bare pe care îl primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia.

Fiecare client Orange care cumpără bilet de metrou prin telefon poate naviga gratuit în Portalul Orange pe mobil în ziua cumpărării biletului, timp de 24 de ore. Astfel, clienţii vor avea acces la informaţii şi divertisment direct pe telefon – ştiri din toate domeniile, meteo sau horoscop, muzică, jocuri şi posturi TV live, precum şi la serviciile Orange blog, Sharebox, Chat şi Dating, ca să ţină mai uşor legătura cu prietenii. În acest moment, Orange oferă acoperire pentru serviciile de voce şi internet mobil în toate staţiile metroului bucureştean.

Accesul pe baza codului de bare de pe telefonul mobil este disponibil în şase staţii de metrou: Politehnica, Petrache Poenaru, Grozăveşti, Piaţa Victoriei, Universitate şi Timpuri Noi. Orange este lider de piaţă în România cu 10,995 milioane de clienţi şi venituri de 1,055 miliarde de euro în 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.

Loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.