Cum era CFR să aibă un singur pasager în trenul spre litoralul bulgăresc

Pentru al doilea an consecutiv, încercarea societăţii CFR Călători de a duce turiştii români pe litoralul bulgăresc a eşuat. Un singur călător a făcut rezervare pentru vagonul cuşetă Arad – Varna

După ce anul trecut ruta directă Bucureşti – Varna a fost anulată în plin sezon, din lipsă de clienţi, o a doua încercare de a transporta pe calea ferată turiştii români către staţiunile de pe litoralul bulgăresc a eşuat, scrie Gândul.

De data aceasta, vagonul cuşetă care trebuia să lege Aradul de Varna şi Burgas nici nu a mai fost pus în circulaţie.

Citeste si:  Autorităţile bulgare au depistat 80 de nereguli semnificative în cazul a 40 de plaje

„Cu câteva zile înainte de data la care trebuia să fie pus în circulaţie, s-a constatat că un singur călător îşi făcuse rezervare, pentru luna august. Prefer să utilizez acest vagon pe alte rute, care sunt eficiente”, a declarat pentru Gândul Bogdan Năstăsescu, directorul general al CFR Gevaro, filiala CFR Călători, care se ocupă cu exploatarea vagoanelor de dormit, cuşetă şi restaurant. El a precizat că pasagerului respectiv i s-a făcut rezervare, pentru aceeaşi dată, la un vagon cuşetă polonez.

Vagonul cuşetă ar fi trebuit să circule începând cu data de 18 iunie pe relaţia Arad – Craiova – Videle – Giurgiu – Varna, iar preţul unui bilet dus întors ar fi trebuit să fie de 90 de euro.

Citeste si:  Până în 2017, toate trenurile trebuie să aibă aer condiţionat; costurile pe un vagon ar putea atinge şi 400.000 lei

5 călători în patru vagoane, anul trecut

Precedenta încercare de a-i convinge pe turiştii români să se deplaseze cu trenul spre litoralul bulgăresc a avut loc anul trecut. CFR Călători a introdus în circulaţie, pe 16 iunie 2009, patru vagoane ataşate la trenul cu destinaţia Mangalia, care pleca din Bucureşti la 6,25, şi care erau detaşate la Medgidia, fiind direcţionate spre Negru Vodă şi apoi spre Varna. Trenul a fost însă anulat pe 10 august, după ce conducerea CFR Călători a constatat că în cele patru vagoane, fără aer condiţionat, se aflau maximum cinci călători, în zilele bune.

Citeste si:  Preşedintele a promulgat Legea de modificare a Legii nr. 334/2006 privind finanţarea partidelor politice şi campaniilor electorale
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata