EUR
4,83 RON
(+0.06%)
USD
4,48 RON
(-0.52%)
GBP
5,49 RON
(+0.35%)
CHF
4,58 RON
(+0.15%)
BGN
2,47 RON
(+0.24%)
BYN
1,73 RON
(-1.52%)
CAD
3,17 RON
(-1.39%)
RSD
0,04 RON
(+0.08%)
AUD
2,69 RON
(-0.27%)
JPY
0,04 RON
(+0.6%)
CZK
0,17 RON
(+0.39%)
INR
0,06 RON
(-0.79%)

 

Caracatiţa Paul a trecut la…publicitate

Oracolul cu opt braţe a semnat un contract cu un lanţ de supermarketuri german şi ar putea urma altele. Deşi Cupa Mondială s-a terminat, faima de care s-a bucurat caracatiţa Paul datorită celor opt preziceri fără greşeală pentru meciurile de la Campionatul Mondial de fotbal n-a fost uitată. Acum face publicitate, ca orice stea a fotbalului care se respectă, informează publicaţia franceză 20minutes.

Acum câteva zile, el a filmat un spot publicitar pentru lanţul de supermarketuri german Rewe. Se poate observa caracatiţa într-o situaţie devenită clasică: un acvariu, două cutii şi o alegere pe care trebuie s-o facă. Bineînţeles, apucă scoica din cutia cu Rewe, scrie Der Spiegel.

Suma pentru care a fost semnat contractul de publicitate n-a fost dezvăluită, dar agentul lui Paul, Chris Davis, spune că este ‘substanţială’. Şi, pentru că Paul nu este lacom, întreaga sumă va fi folosită pentru protecţia broaştelor ţestoase din Grecia.

Agentul caracatiţei spune că Paul a primit peste 160 de propuneri de tot felul. Printre cele mai serioase ar figura propunerea de contract cu o librărie şi mai ales posibilitatea de a înota alături de David Beckham pentru promovarea candidaturii Londrei la Cupa Mondială din 2018.

În orice caz, caracatiţa Paul va trebui să se grăbească pentru că durata vieţii unui astfel de cefalopod este de circa trei ani, iar oracolul are deja doi ani şi jumătate. I-ar mai rămâne, prin urmare, şase luni sau ceva mai mult ca să-şi trăiască viaţa din plin, încheie 20minutes.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata