Cum poţi câştiga bani mâncând gratis la restaurant. Cine poate deveni „client misterios”

Mese gratuite la restaurant, decontarea benzinei pentru autoturismul propriu, shopping „de voie” pe banii firmei. Nu este o secvenţă din viaţa unui director de multinaţională, ci o mică parte din activitatea unui aşa-numit „client misterios”.

Clienţii sub acoperire sunt folosiţi în mod frecvent în ţările dezvoltate atât de companii, dar şi de instituţiile publice care doresc să îşi îmbunătăţească serviciile. În România doar multinaţionalele mai recurg la angajarea unor firme specializate în studii de mistery shopping, scrie Gândul.

Astfel de studii oferă recomandări concrete de training pentru reprezentanţii de vânzări sau call centere sau, după caz, îmbunătăţiri în aspectul magazinelor, aplicabile imediat, care pot aduce rezultate rapide în creşterea vânzărilor sau în îmbunătăţirea serviciilor”, a declarat Oana Neacşu, cercetător GfK România.

Citeste si:  Ghid în afaceri: Ce cheltuieli se pot deconta pe Întreprindere Individuală?

Reprezentanţii firmelor de profil spun că pentru a deveni client sub acoperire cei interesaţi trebuie să dea dovadă de seriozitate, discreţie, obiectivitate, corectitudine şi atenţie la detalii.

Astfel, în general, la un restaurant de tip fast-food vor fi trimişi clienţi sub acoperire în vârstă de 20-30 de ani, în timp ce pentru a testa serviciile unei bănci vor fi folosiţi clienţii misterioşi trecuţi de 30 de ani.

Citește și
1 Comentariu
  1. VLAICU M. spune

    HEHEHEHEHEHEHEHHE…..ASTA-I PRASTIE CURATA PT. FRAIERI……CRED CA JUMATATE DIN POPULATIA ROMANIEI AR PUTEA ADOPTA UN ASTFEL DE JOB…CE CREDE-TI CONITA NEACSU, FACE ?????

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata