Prigoană: Trusturile de presă se duc în cap. Îi aştept pe moguli la cotitură

Omul de afaceri nu vrea să cumpere niciun produs media din cele existente acum, ci ar vrea doar să se elibereze piaţa ca să-şi lanseze propriile brand-uri, relatează [block]0[/block]

Omul de afaceri Silviu Prigoană, care a creat mai multe televiziuni şi încă are afaceri în zona media, prevede falimentul marilor trusturi de presă actuale până în primăvara viitoare. Caz în care el ar profita de vidul creat pe piaţă pentru a face ceea ce ştie mai bine : să inventeze noi produse media, cu bani puţini, pe care să le crească şi apoi să le vândă cu profit.

În martie – aprilie trusturile vor veni în cap. Semnele există de pe acum şi le vedeţi şi voi: restructurări masive şi întârzieri mari la salarii. Aşa începe prăbuşirea. Iar în primăvară se vor şi închide multe. Aşa mi s-ar face mie loc pe piaţă. Îi aştept la cotitură pe mogulii de presă care nu au înţeles că trusturile de presă nu pot să cheltuiască între 600 şi 800 de milioane de euro pe an şi să facă profit în România”, a declarat, în exclusivitate pentru Money.ro, omul de afaceri. Acesta nu a nominalizat vreun trust aflat în dificultate.

În schimb, omul de afaceri a ţinut să precizeze că nu i-a trecut vreodată prin cap să facă vreo ofertă financiară pentru vreun brand actual pentru că se consideră un creator de brand-uri şi nu cumpărător al lor. „Să cumpăr ceva? Exclus. Eu creez brand-ul. Hai să ne gândim la Realitatea TV, Sport.ro, Telesport, Taraf TV şi altele”, a spus Prigoană. Omul de afaceri ar fi interesat să deschidă inclusiv o televiziune de ştiri „dar nu în formatul existent acum”. El crede că, în momentul de faţă, se pune prea mult accent pe dezbateri prelungite în locul unui flux continuu de ştiri.

În luna aprilie a acestui an Prigoană a înregistrat la OSIM numele a 100 de mărci de televiziune de tipul NumeOraş TV precum Bucureşti TV, Timişoara TV, Iaşi TV pentru a le folosi ulterior sau a le vinde.


Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.