Ştiaţi că apelurile la Relaţii cu Clienţii se taxează?

0 9

Orange, Vodafone şi Cosmote, cei mai importanţi operatori de telefonie mobilă de la noi, îi taxează pe utilizatorii care folosesc abuziv serviciul Relaţii cu Clienţii, scrie Capital.ro.

Pe site-ul  Orange, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, se specifică că „orice utilizare a Serviciului Clienţi ce urmăreşte agasarea altor clienţi sau a angajaţilor Orange România, poate fi considerată abuzivă şi poate conduce la decizia de a înceta relaţia contractuală cu respectivul client.”

Atât abonaţi, cât şi utilizatorii de cartele pot suna la 411, respectiv 444, gratuit, însă dacă sună pentru a treia oară în interval de 30 de zile, chiar dacă sună în legătură cu o problemă  reală, atunci transferul către un consultant este taxat cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus).

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata