Autobuzul implicat în accidentul de la Tulcea avea probleme la sistemul de direcţie şi semnalizare

Autobuzul implicat în accidentul de la Tulcea avea defecţiuni la sistemul de direcţie şi la cel de semnalizare, potrivit datelor remise de Registrul Auto Român.

Autobuzul Roman 111, fabricat în anul 1979 avea defecţiuni la sistemul de direcţie – joc excesiv în mecanismul de direcţie, la faruri – sursă de lumină defectă, la catadioptrii – acestea fiind neomologate. De asemenea, RAR a constatat defecţiuni la roţi, care aveau o adâncime neconformă, iar claxonul nu funcţiona. Inspecţia tehnică periodică expira la 18 decembrie 2010.
Autobuzul Roman 111, cu numărul de înmatriculare TL-06-NIC a obţinut cartea de identitate în data de 18.02.1997 la reprezentanţa RAR Tulcea ca autobuz interurban cu 68 de locuri, dintre care 54 pe scaune.

Joi dimineaţa, în jurul orei 6,45, autobuzul, cu peste 70 de persoane la bord, s-a răsturnat pe un drum-dig care aparţine Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare, după ce şoferul acestuia a acordat prioritate, iar pământul de la marginea drumului a cedat în urma ploilor din noaptea de miercuri spre joi. Un număr de 76 de persoane au fost rănite, alte 4 pierzându-şi viaţa.

Loading...
loading...
Citește și
Loading...
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.