Înmatriculările de maşini noi au scăzut în România cu 19,2%, în septembrie 2010

Mărcile Renault, Volkwagen şi Opel au înregistrat în septembrie 2010, cele mai importante creşteri în ceea ce priveşte vânzările în România, cu procente cuprinse între 9,71 şi 85,68%, în timp ce înmatriculările de maşini noi au fost de 8.390 unităţi, în scădere cu 19,2 la sută faţă de luna iulie 2010, şi cu 2,50 la sută sub valoarea din septembrie 2009, relevă datele Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

În intervalul ianuarie – septembrie 2010, în România au fost înmatriculate 62.348 unităţi, în scădere cu 29,67% comparativ cu intervalul similar din anul precedent, când se raportase 88.645 înmatriculări maşini noi. Potrivit sursei citate, în septembrie, înmatriculările Opel au crescut cu 86,68% (700 unităţi), Volkswagen – cu 36,82% (654 unităţi), iar pentru Renault cu aproape 10% (599 unităţi).

Tot în septembrie a.c, vânzările Nissan şi Seat au crescut cu peste 100%, în timp ce în cazul Chevrolet şi Peugeot – cu peste 60%. Marca autohtonă de automobile, Dacia, a înregistrat o diminuare de 9,07%, în septembrie, până la 1.784 unităţi, dar s-a menţinut pe primul în privinţa cotei de piaţă. Cele mai rare mărci comercializate în România au fost, în septembrie: Saab (trei unităţi), Ferrari, Jaguar, Lexus şi Smart (câte două exemplare) şi Aro, Daewoo, GMC, GWM şi Lada (câte o unitate).

Loading...

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.