Stres la job? Ce faci ca să ai mai mult randament

Multe persoane au probleme in privinta randamentului, mai ales atunci cand au numeroase sarcini de indeplinit si trebuie sa se concentreze la fiecare sau, mai rau, in acelasi timp.

Insa unele alimente pot fi de ajutor in aceasta privinta, dupa cum arata MSN citat de Ziare.com.

Pentru o gandire mai rapida – somon sau macrou

Acizii grasi omega-3 care se gasesc in special in peste, si indeosebi in somon si macrou, sunt esentiali pentru functionarea creierului, somonul fiind bogat si in niacina, o substanta care incetineste declinul cognitiv.


Pentru o capacitate mai buna de concentrare – ceai de menta

Mai multe cercetari au aratat ca ceaiul din aceasta planta mareste capacitatea de concentrare si randamentul, si ca ar putea imbunatati performanta si la atleti.Cel mai indicat este sa iti faci ceaiul in casa si sa pui cat mai putin zahar. Se estimeaza ca un sfert din totalul caloriilor consumate zilnic rezulta din bauturile dulci.

Pentru simturi mai ascutite – seminte de in

Acestea constituie cea mai buna sursa de acid alfa-linoleic – o grasime sanatoasa ce imbunatateste functionarea cortexului cerebral, zona din creier care proceseaza mesajele senzoriale, inclusiv placerea. Le poti folosi la salate sau intr-un shake. Dezavantajul este ca sunt mai greu de gasit.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.