EUR
4,84 RON
(0%)
USD
4,11 RON
(0%)
GBP
5,36 RON
(+0.05%)
CHF
4,50 RON
(+0.01%)
BGN
2,48 RON
(-0.08%)
BYN
1,67 RON
(+0.27%)
CAD
3,07 RON
(0%)
RSD
0,04 RON
(0%)
AUD
2,94 RON
(-0.02%)
JPY
0,04 RON
(+0.01%)
CZK
0,18 RON
(+0.01%)
INR
0,05 RON
(-0.07%)

Profitul Albalact, în creştere cu 39% în primele 9 luni din 2010

Producătorul de lactate Albalact Alba Iulia a raportat pentru perioada ianuarie-septembrie 2010 un profit net 2,394 milioane de lei, cu 39% mai mare decât rezultatul raportat în aceeaşi perioadă din 2009, când s-a cifrat la 1,720 milioane de lei, potrivit unui comunicat al companiei.

Cifra de afaceri a producătorului de lactate Albalact a crescut cu 9,2% în perioada ianuarie-septembrie 2010 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând de la 167,867 milioane de lei în 2009 la 183,278 milioane de lei în 2010. În primele 9 luni din 2010, veniturile totale au crescut cu 11,9% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 196,174 milioane de lei, de la 175,254 milioane de lei.

‘Albalact a făcut investiţii importante în marketing, mai ales începând cu al doilea trimestru al anului şi va continua să investească, pentru că investiţiile chiar şi în vreme de criză asigură o dezvoltare a companiei în perspectivă. Sperăm ca pe întreg anul 2010 să avem creşterea prognozată în condiţii de profitabilitate’, a afirmat preşedintele şi directorul general Albalact Alba Iulia, Raul Ciurtin.

În 2010, compania a lansat ‘Rarăul’ ca brand naţional pentru lactate şi a relansat brandul Zuzu cu o nouă identitate vizuală. Portofoliul Rarăul cuprinde lapte UHT, lapte proaspăt pasteurizat, caşcaval clasic, runc şi afumat, brânză telemea de vacă, brânză dulce de vacă, brânză de burduf. Compania Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub mărcile Fulga, Zuzu, De Albalact şi Rarăul. Este listată la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucureşti.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata