Arianna Huffington, cel mai tare om al internetului în acest moment. Şi-a vândut site-ul cu 315 milioane dolari

– AOL a anunţat astăzi preluarea site-ului de ştiri Huffington Post pentru 315 milioane de dolari din care 300 de milioane cash. Suma reprezintă de cinci ori valoarea veniturilor estimate pentru 2011 ale Huffington Post, scrie ZF.ro

Huffington Post a fost fondat de Arianna Huffington şi Ken Lerer în 2005, investiţia iniţială ridicându-se la 2 milioane de dolari. Preluarea site-ului de AOL reprezintă cea mai mare achiziţie a companiei după ce aceasta s-a separat de Time Warner în 2009.

În 2010, Huffington Post, care are 24 milioane cititori şi generează 500 de milioane de pagini vizionate lunar, conform ComScore, a avut venituri de 31 de milioane de dolari din reclame.
Preluarea Huffington Post va creşte audienţa AOL cu 22%, conform lui CEO-ului AOL Tim Armstrong.

Arianna Huffington este unul dintre cei mai importanţi oameni de media din America, în 2009 aflându-se pe locul 12 în topul Forbes al celor mai influente femei din Media.

În 2005 Arianna a pus bazele site-ului Huffington Post, exprimându-şi aici în principal poziţia liberală faţă de politica Statelor Unite. Cu o investiţie iniţială de 2 milioane de dolari, conform publicaţiei Advertising Age, site-ul a ajuns să atragă bani şi din alte surse precum fondul Greycroft Partners, Softbank Capital sau Oak Investment Partners.

Loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.