Honda Jazz Hybrid ajunge în România la sfârşitul lunii februarie 2011

La un an după debutul pe care l-a avut la Salonul Auto de la Paris, Honda Jazz Hybrid, este gata să ajungă şi în România, începând cu finele lunii februarie 2011, ocazie cu care va fi prezentat şi modelul facelift, însă non-hibrid, se arată într-un comunicat de presă al Honda Trading România (HTR), unic importator al mărcii japoneze pe plan local.

Jazz Hybrid şi-a făcut debutul în cadrul evenimentului Paris Motor Show 2010, şi promovează tehnologia hibrid motor termic – motor electric. Noua versiune va fi comercializată alături de un nou model revizuit a Honda Jazz cu motorizare pe benzină şi marchează pentru prima dată disponibilitatea unui sistem hibrid paralel pe un automobil din clasa B.
Potrivit sursei citate, hibridul Jazz nu-şi va pierde niciun element din personalitatea practică a versiunii convenţionale, caracterul compact al sistemului IMA permiţând scaunelor Magic Seats să îşi păstreze capacitatea de a oferi 300 de litri de spaţiu în portbagaj.

Totodată, acumulatorul IMA şi unitatea de control au fost integrate în zona de sub podeaua portbagajului păstrând o capacitate de încărcare normală a zonei şi permiţând scaunelor ‘Magic Seats’ să se plieze în aceeaşi manieră ca şi în cazul versiunilor non-hibride.
Ca o noutate, inclusiv pentru versiunile convenţionale ale Honda Jazz, bancheta din spate poate fi acum înclinată, optimizând spaţiul pasagerului din spate. Sistemul hibrid IMA şi unitatea de control sunt aceleaşi ca la hibridele Insight şi CR-Z, profitând de fiabilitatea dovedită a acestei tehnologii importante.

Citeste si:  Sorin Roşca Stănescu preia restul de 60% din acţiunile Virtual Big Bang de la Dinu Patriciu

Cu aproape două decenii de dezvoltare şi 10 ani de vânzări, sistemul IMA Honda s-a dovedit a fi o tehnologie flexibilă şi de încredere – peste jumătate de milion de vehicule ce beneficiază de combinaţia de emisii scăzute şi economie de combustibil sunt prezente pe şosele.
Noul model dispune de acelaşi sistem de propulsie ca şi hibridul Insight, având un motor de 1,3 litri i-VTEC şi motor electric. Sistemul este combinat cu o cutie de viteze CVT şi are emisii de doar 104 g / km de CO2 – cele mai mici din gama de maşini de segment B cu cutie automată.

Citeste si:  A început Postul Mare

Consumul de combustibil este de doar 4,5l/100 km în regim mixt, iar prin prisma faptului că este un hibrid cu motor benzină-electric, se asigură un nivel foarte scăzut pentru orice fel de emisii, nu doar pentru cele care intră în componenţa diferitelor taxe de poluare. Vizual, Honda Jazz Hybrid se distinge de restul modelelor Jazz prin faruri restilizate, cu elemente albastre cromate, stopuri clare, o nouă grilă frontală albastră, bare de protecţie redesenate şi un element cromat pentru designul portbagajului.

Noul hibrid va fi pus în vânzare în gama de culori existente plus o culoare personalizată, Lime Green metalizat. Habitaclul are un aspect împrospătat, cu bordul într-o singură culoare, mai închisă, ce intră în contrast puternic cu lumina albastră a cadranelor şi a consolei centrale, plus finisaje din piele, fiind prima dată când acest lucru a fost disponibil pe un model Jazz din Europa.
Bordul integrează o versiune a funcţiei sistemului Eco Assist, care utilizează iluminatul ambiental al vitezometrului pentru a informa conducătorul cu privire la impactul stilului de conducere asupra economiei de combustibil.

Citeste si:  Tabagismul pasiv are efecte negative asupra greutăţii corporale şi rezultatelor şcolare

Bateria modelului Honda Jazz Hzbrid este proiectată să dureze până la sfârşitul vieţii vehiculului, iar împreună cu restul sistemului IMA este acoperită de o garanţie de 5 ani. La sfârşitul duratei de viaţă a vehiculului sau în caz deteriorare, bateria poate fi reciclată printr-un dealer Honda.
Honda Jazz este fabricată alături de alte modele hibride la fabrica Suzuka din Japonia, o locaţie înconjurată de peste 100.000 de copaci plantaţi de către Honda, care absorb 800 de tone de CO2 anual.

În plus, acoperişul fabricii oferă o arie extinsă ce produce energie electrică prin panourile solare Honda Soltec, pentru a reduce nevoia de electricitate şi amprenta de carbon. Unitatea a fost concepută pentru a emite zero deşeuri, utilizând ila maxim reciclarea la nivel intern. Conform datelor oficiale, până în prezent, peste 500.000 de clienţi au experimentat beneficiile modelului Honda Jazz.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

close