EUR
4,81 RON
(-0.08%)
USD
4,38 RON
(+0.99%)
GBP
5,65 RON
(+1.31%)
CHF
4,52 RON
(+0.24%)
BGN
2,46 RON
(+0.26%)
BYN
1,96 RON
(+0.97%)
CAD
3,28 RON
(+1.6%)
RSD
0,04 RON
(-0.09%)
AUD
2,88 RON
(+0.84%)
JPY
0,04 RON
(+0.4%)
CZK
0,19 RON
(-0.13%)
INR
0,06 RON
(+1.08%)

 

Piaţa de electrocansice încorporabile creşte şi în 2011 cu 1,5 milioane de euro

Piaţa locală de electrocasnice încorporabile ar putea creşte în acest an cu 1,5 milioane de euro, comparativ cu 2010, potrivit estimărilor Baumatic, remise marţi (22 februarie 2011).

‘În 2011 vom asista, pentru al doilea an consecutiv, la o creştere de 5% a pieţei autohtone de electrocasnice încorporabile, aceasta putând ajunge astfel la o valoare de 31,6 milioane de euro’, a declarat Valeriu Cobaschi, directorul general al Baumatic.
În 2010 piaţa de built-in a înregistrat, de asemenea, un avans de 5 procente, la 30,1 milioane de euro comparativ cu anul precedent când a avut o valoare de 28,7 milioane de euro.

‘Anul 2009 a fost singurul an de criză din domeniu, piaţa înregistrând un recul de 32% faţă de anul 2008, când a avut o valoare de 42,4 milioane de euro. Astfel, într-un singur an, sectorul de electrocasnice încorporabile a pierdut 13,7 milioane de euro’, a mai adăugat reprezentantul Baumatic România.
Conform estimărilor Baumatic, sectorul pe care activează va reprezenta în acest an peste 10% din piaţa de electrocasnice mari, care va stagna în 2011 la nivelul anului 2010, de aproximativ 308 milioane de euro.

‘Preconizăm că electrocasnicele încorporabile vor câştiga treptat teren iar în următorii doi ani acestea vor deţine un procent de 14% din totalul pieţei de electrocasnice mari’, a mai adăugat Valeriu Cobaschi.
Conform estimărilor Baumatic, cele mai cumpărate produse built-in de pe piaţa locală sunt hotele, urmate de seturile de cuptor şi plită dar şi de maşinile de spălat. Frigiderele încorporabile sunt însă achiziţionate de un număr foarte scăzut de cumpărători, reprezentând aproximativ 10% din piaţa de profil.

În ceea ce priveşte business-ul Baumatic, Valeriu Cobaschi mizează în acest an pe o creştere substanţială a vânzărilor, la 1,2 milioane de euro. În 2010, primul an ‘complet’ pe piaţa locală, compania a înregistrat afaceri de sub 1 milion de euro. În plus, reprezentantul Baumatic mizează pe o cotă de 20% din piaţa electrocasnicelor încorporabile până în 2015.

Grupul Baumatic a luat naştere în 1992 şi a avut o dezvoltare rapidă, operând acum în peste 60 de ţări din Europa, Asia şi Australia. Baumatic a intrat pe piaţa din România în 2009 şi a introdus deja, în 2010, prima maşină automată de făcut îngheţată, prima plită cu gaz cu Touch Control şi produsele realizate din inox negru – o alta inovaţie marca Baumatic.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata