Lufthansa mizează pe creşterea profitului şi vânzărilor în 2011-2012

Compania aeriană germană Lufthansa a anunţat joi (17 martie 2011) că în 2011 şi 2012 se aşteaptă la o creştere a profitului operaţional şi a cifrei de afaceri, după ce anul trecut a realizat un profit operaţional de 876 milioane de euro şi vânzări de 27,3 miliarde de euro, transmite AFP.

‘Compania se aşteaptă la noi creşteri ale veniturilor şi rezultatului operaţional, în plus, conform previziunilor actuale în acest an ar urma să fie îndeplinite şi condiţiile pentru plata dividendelor’, a anunţat grupul german într-un comunicat. Pentru 2010, Lufthansa a propus acordarea unui dividend de 60 de cenţi pe acţiune.

‘2011 nu va fi o simplă plimbare de sănătate’, a declarat preşedintele consiliului director de la Lufthansa, Christoph Franz, atrăgând atenţia asupra provocărilor puse de creşterea costului carburantului şi concurenţa crescută din Europa. În 2010, Lufthansa a realizat un profit net de 1,1 miliarde de euro, comparativ cu pierderi de 34 milioane de euro în 2009.

Loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.