Autorităţile intenţionează să promoveze cu prioritate imaginea României la târgurile de turism

Reprezentanţii autorităţilor din turism consideră că târgurile naţionale de profil ar trebui să fie organizate mai rar, dar să fie mai consistente şi să promoveze cu prioritate imaginea României.

Prezent la deschiderea ediţiei de primăvară a Târgului de Turism al României (TTR), directorul Direcţiei Generale Turistice din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), Paul Mărăşoiu, a subliniat faptul că din 2012 ar trebui să fie organizate mai puţine târguri de turism, dar mai consistente.
„Am speranţa ca reprezentant al ministerului de resort ca începând din toamnă sau poate de la anul să concentrăm în cât mai puţine, dar cât mai consistente ediţii târgurile de turism, în aşa fel încât să facem imaginea turismului românesc mai solidă şi mai relevantă”, a declarat, joi, directorul MDRT, Paul Mărăşoiu, la deschiderea târgului.

Oficialul a precizat că volumul vizitatorilor ar trebui să crească odată cu mărirea frecvenţei manifestărilor de promovare, cum ar fi cea a târgurilor de turism.
„Este bine că a început să se organizeze câte un târg de turism pe lună, dar va fi şi mai bine când vom avea un volum tot atât de mare de oaspeţi şi de produse pe care să le prezentăm”, a afirmat Mărăşoiu.
Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României s-a deschis, joi, la Complexul Expoziţional Romexpo, la eveniment participând peste 150 de firme din 21 de ţări, potrivit organizatorilor.

Aflat la a XXV-a ediţie, TTR se desfăşoară pe o suprafaţă de peste 5.000 metri pătraţi, cu un grad de internaţionalizare de aproape 50%. Astfel, sunt prezentate destinaţiile pentru vacanţa de vară, de către autorităţile pentru promovarea turismului din Bulgaria, Grecia, Turcia, Ungaria, agenţii de turism, hoteluri şi pensiuni. De asemenea, vor fi organizate standuri de promovare turistică de către ambasade acreditate la Bucureşti – Cehia, Croaţia, Bulgaria, Cipru, Chile, Emiratele Arabe Unite, Italia, Iran, Macedonia, Mexic, Peru, Serbia, Slovacia, Slovenia. Ofertele prezentate la târg au reduceri de până la 20%.

În cadrul TTR, este prezentată o expoziţie de artă fotografică într-un format în premieră pentru România – „Sălbatic.Nocturn.Tradiţional”. Aceasta prezintă publicului imaginea României, prin trei secţiuni – fotografie wildlife, fotografie „România noaptea” şi fotografie etnografică. National Geographic, Observatorul Astronomic „Amiral Vasile Urseanu” şi revista Satul susţin fiecare secţiune.

Târgul de Turism al României poate fi vizitat, în perioada 31 martie – 2 aprilie, între orele 10.00 şi 19.00, iar în 3 aprilie, între orele 10.00 şi 17.00. Un bilet de intrare costă 7 lei.

Loading...

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.