Brandul turistic al României promovat şi prin intermediul magiunului de Topoloveni

0 5

Brandul turistic al României, care are sloganul „Explore the Carpathian Garden”, va fi promovat în străinătate de magiunul de prune de Topoloveni, a declarat marţi Gabriela Berechet, directorul general al Companiei de Investiţii pentru Turism.

„A fost încheiat un protocol cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului în vederea promovării brandului turistic al României de către magiunul de prune Topoloveni. Acesta a intrat în vigoare în data de 2 mai şi, practic, acest produs se va regăsi în străinătate alături de brandul naţional „, a precizat Berechet.

Comisia Europeană a acordat magiunului de prune Topoloveni, în data de 8 aprilie 2011, prima certificare de Indicaţie Geografică Protejata pentru un produs tradiţional românesc.

„Specialitatea românească se adaugă unei liste de mai mult de 1.000 de denumiri de produse protejate în baza legislaţiei privind protecţia indicaţiilor geografice, a denumirilor de origine şi a specialităţilor tradiţionale”, se menţiona în comunicatul Comisiei.

Publicarea în Jurnalul oficial al UE ca marcă protejată reprezintă o recunoaştere a autenticităţii, tradiţiei, istoriei, ariei geografice, reputaţiei şi a calităţilor excepţionale ale Magiunului de prune Topoloveni şi îl plasează în gama Premium pe piaţa alimentelor conservate.

După mai bine de patru ani de la integrarea României în Uniunea Europeană, un singur produs alimentar românesc de calitate a obţinut protecţia mărcii la nivel european şi totodată promovarea la nivelul statelor membre ale UE şi a oferit garanţia consumatorilor că produsul este autentic, tradiţional şi întruneşte criteriile europene de securitate, igienă, etichetare, control de sănătate şi informare nutriţională.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata