Numărul clienţilor Orange România a scăzut la 10,3 milioane, până la 31 martie 2011

0 4

Orange România avea, la 31 martie 2011, 10,3 milioane de clienţi, în scădere cu 5% faţă de perioada similară a anului precedent.

Baza de clienţi PrePay a continuat să se diminueze, în timp ce numărul de abonaţi a crescut faţă de primul trimestru al anului 2010. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82,7 euro, informează compania.

În primele trei luni ale acestui an, compania a obţinut venituri în valoare de 222 milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010.

Creşterea inflaţiei din luna februarie peste nivelul aşteptat a accentuat scăderea consumului, nu doar pe piaţa de telecom, ci şi în alte domenii, rezultatele Orange fiind comparabile cu cele ale altor companii din România din diferite industrii (FMCG, auto, construcţii etc).

‘Ultimii doi ani de criză economică şi-au pus amprenta pe obiceiurile de consum ale clienţilor. Chiar dacă observăm o oarecare îmbunătăţire a mediului economic, cererea va creşte într-un ritm mult mai lent, iar în domeniul telecom, care este oricum un domeniu cu o concurenţă feroce, eroziunea veniturilor va continua şi în trimestrele următoare.

Încă de la începutul crizei am dezvoltat o strategie elastică, adaptându-ne la condiţiile pieţei. Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute, că ne-am păstrat o bază solidă de abonaţi şi că Orange se menţine lider de piaţă’, a declarat Thierry Millet, director general executiv Orange România.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata