Nu au dat publicitate la Antene? Arde-i!

0

– Un fost jurnalist de la Intact Media a prezentat, într-un interviu pentru „Evenimentul zilei”, metodele folosite de grupul de presă al lui Voiculescu pentru a determina anumite companii să dea publicitate, scrie EVZ.ro

Stelian Negrea a coordonat un Departament de Investigaţii care se subordona lui Codruţ Şereş, directorul Intact şi fost ministru al economiei. Rolul acestuia, spune Negrea, era să adune informaţii despre firme. Unele erau publicate, altele erau folosite în negocieri pentru a obţine publicitate, susţine Negrea, care acuză Intact că prin campaniile de presă urmărea să apere interesele comerciale ale familiei Voiculescu.

Fostul jurnalist afirmă că sub îndrumarea lui Codruţ Şereş s-a făcut o listă cu firmele care nu dădeau publicitate, acestea devenind ţinta investigaţiilor.

– Cine stabilea subiectele sau ţintele acestor investigaţii?
– Iniţial, când am ajuns acolo, mi-au spus că eu urma să mă ocup de politica editorială, să prezint subiecte, să vedem cum le facem. După nici două săptămâni, m-am trezit că sunt bombardat cu cerinţe şi doleanţe din partea lor atât de adunat in formaţii pe partea de companii, cât şi pe partea de oameni politici.

– Cine vă cerea aceste materiale?
– Fizic era Codruţ Şereş, directorul trustului Intact, dar el participa la rândul lui la şedinţe cu membrii familiei Voiculescu. Acest departament a fost creat la indicaţiile speciale ale doamnei Camelia Voiculescu.

– Erau materiale folosite în scop de şantaj?
– Erau materiale care puteau fi folosite în acest scop. Materialele erau publicabile, adică ele puteau apărea pe post, şi unele dintre ele au şi apărut, altele ar fi trebuit să constituie o bază de date pe care să o folosească pentru şantaj.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.