Gisele Bundchen lansează în Brazilia propria marcă de lenjerie intimă

0 8

Top modelul brazilian Gisele Bundchen a lansat joi în Sao Paolo propria marcă de lenjerie intimă, printr-o defilare îndrăzneaţă şi senzuală, informează EFE.

Produsele vor fi comercializate în 115 magazine şi la 2.000 de puncte de vânzare.

Colecţia Gisele Bundchen Brazilian Intimate, care se va înnoi la fiecare patru luni, va fi fabricată de compania Hope, care va produce lenjerie mai sexy şi mai agresivă decât oferta sa tradiţională, care mizează de obicei pe stilul clasic.

Vânzarea de produse, care va începe la 25 mai şi pentru care top modelul brazilian va primi 10% din totalul încasărilor, se va face şi prin intermediul a 60 de francize care vor deţine exclusivitatea în ceea ce priveşte piesele de bikini.

Bundchen, care a defilat în creaţii ale fabricantului, vrea să lanseze şi alte produse cu numele său. Cu toate acestea, Gisele nu va apărea în cataloagele de promovare ale mărcii sale.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata