Turismul românesc, promovat pe CNN, Euronews şi Eurosport

0 13

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a demarat campania de promovare a României ca destinaţie turistică pe trei canale TV cu acoperire internaţională – CNN, Euronews şi Eurosport, valoarea totală a campaniei fiind de 4,96 milioane euro cu TVA şi este susţinută din fonduri europene nerambursabile, informează MDRT.

Compania câştigătoare a licitaţiei prin care s-au achiziţionat serviciile de publicitate este Media Investiment Communication SRL.

Potrivit MDRT, acţiunile de publicitate vor consta în difuzarea de spoturi publicitare de 30 şi 20 de secunde pe cele trei posturi de televiziune internaţionale, respectiv un spot general de prezentare de 30 secunde şi câte două spoturi de 20 de secunde pentru turismul în natură şi cel cultural. Campania de promovare se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni.

Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi „sănătoasă”, o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional, precizează MDRT.

Posturile de televiziune internaţionale au fost selectate în funcţie de audienţa (spectatori unici pe săptămână) în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc (în interes de afaceri şi de plăcere, cel puţin 6 călătorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010. Spoturile TV au rolul de consolidare vizuală a brandului de destinaţie.

Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional, al consolidării vizuale a brandului de destinaţie şi al creşterii numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare identificate în Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007 – 2026.

Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4.960.000 euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.