Numărul utilizatorilor serviciilor de date a crescut cu peste 50% în S1 2011, faţă de S1 2010

Dial Telecom, parte a Digital Cable Systems, anunţă o creştere cu peste 50% a numărului de clienţi pentru serviciile de date în primul semestru din 2011 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei.

Pentru celelalte servicii, în S1 2011, faţă de S1 2010, numărul clienţilor activi a crescut cu peste 30%, iar numărul abonaţilor la serviciile de voce cu 26%.
De asemenea, numărul clienţilor de date pe segmentul de retail a crescut cu circa 25%.

„Ponderea serviciilor de date în veniturile segmentului retail este majoritară, la fel şi pentru segmentul wholesale. Aceste ponderi se menţin, în general, în structura veniturilor, însă estimăm că accentul pus de noi în ultimii doi ani pe promovarea intensă a serviciilor de date va contribui la creşterea ponderii veniturilor din aceste servicii în totalul veniturilor cu cel puţin 10% faţă de procentul actual”, a declarat directorul general al DCS, Dinu Malacopol.

Citeste si:  Cel mai bătrân urs panda din lume a murit la 34 de ani

Bugetul total de investiţii pentru 2011 la nivelul grupului Digital Cable Systems este de aproximativ 10 milioane de euro. Anul trecut, Dial Telecom a avut o cifră de afaceri de peste 27 de milioane de lei, reprezentând o creştere cu 24% faţă de 2009. Pentru anul curent, compania se aşteaptă la o creştere mai susţinută până către cota de 30%.

Înfiinţat în 2005, la iniţiativa mai multor antreprenori din domeniul telecom din România şi beneficiind de o investiţie substanţială în anul 2007 din partea fondului de investiţii Pinebridge New Europe Partners II, grupul DCS a devenit unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii de pe piaţa autohtonă.

Citeste si:  PM Emil Boc: We have issues with implementation of European programs

Compania oferă servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, soluţii de transmisiuni date şi acces Internet, precum şi telefonie fixă, atât pe segmentul business cât şi pe cel al clienţilor rezidenţiali, pe piaţa din România.

Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA – adresat în exclusivitate consumatorilor individuali, şi Dial Telecom – unul dintre cei mai importanţi ofertanţi de servicii de acest tip pe segmentul business.

Dial Telecom este prezentă pe piaţa de telecomunicaţii din România începând cu anul 2001, ca subsidiară a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluată, în 2007, de grupul Digital Cable Systems. În prezent, Dial Telecom este operatorul preferat de companii pentru servicii integrate de comunicaţii electronice: telefonie fixă, acces Internet, soluţii de date şi colocare servere.

Citeste si:  Italia caută un nou lider politic, după Mario Monti
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

close