Românii, clienţi de mână a doua: Ce servicii lipsesc în supermarketurile de la noi

– Operatorii de supermarketuri şi hypermarketuri prezenţi pe piaţa locală şi-au adus din ţările de origine concepte, strategii de business sau manageri. În schimb, la capitolul servicii, nu sunt la fel de ofertanţi ca pe celelalte pieţe europene.

România este considerată de marii retaileri încă o piaţă tânără unde  preferă să se concentreze asupra expansiunii şi a preţurilor. De aceea, clienţii români ai magazinelor moderne de retail nu se pot bucura încă de multe dintre serviciile oferite de operatori peste graniţe, unde se testează în momentul de faţă eficienţa tot mai multor servicii care să satisfacă aşteptările clienţilor, scrie Money.ro.

Clienţii francezi ai retailerului Carrefour, spre exemplu, beneficiază de livrări la domiciuliu. Oricine comandă produse în valoare de peste 120 de euro are transport gratuit la prima comandă. Se pot cumpăra astfel atât produse proaspetete cât şi alte bunuri de larg consum.

Totodată, retailerul francez oferă atât în Franţa cât şi în Spania, un serviciu denumit de ei „drive” şi care permite clienţilor să comande online, urmând să îşi ridice singuri marfa de la un hypermarchet ales de ei, la momentul dorit.

Loading...
loading...
Citește și
Loading...
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.