Piaţa de produse software va atinge 20 miliarde de dolari în 2015

Piaţa de produse software va atinge 20 miliarde de dolari în 2015, potrivit unui comunicat al IBM.

„IBM defineşte şi este lider pe o piaţă ce se estimează că va atinge valoarea de 20 de miliarde de dolari numai în produse software până în 2015, impulsionată de cererile organizaţiilor care doresc să implementeze noi metode de automatizare a proceselor de marketing şi vânzări pentru a sprijini o abordare bazată pe relaţia cu clienţii”, se arată în document.

Potrivit acestuia, folosind soluţia IBM (Smarter Commerce), Staples, cel mai mare furnizor de produse de birotică, a raportat o îmbunătăţire iniţială de 55% în privinţa serviciilor oferite clienţilor. O altă companie care a apelat la soluţiile IBM este şi Carrefour care a folosit tehnologia pentru a integra peste 3.500 de parteneri ce înregistrează 3.000 de interacţiuni pe lună.

„IBM Smarter Commerce prezintă un design modular cu soluţia noastră ce integrează blocuri interschimbabile, nu piese separate”, a declarat Herve Thoumyre, CIO Carrefour Group.

Prin aplicaţiile de vânzări incluse în soluţia Smarter Commerce, companiile învaţă să îmbunătăţească rata de retenţie a clienţilor şi rata de adoptare a noilor metode de operare rapidă.

Loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata