Dacia îşi dezvoltă propria reţea de vânzări

0 4
Marca low-cost a grupului Renault vizează oraşele de cel puţin 150.000 de locuitori. Până la sfârşitul anului, grupul va avea 150 de puncte de vânzare faţă de 90 în prezent, scrie Le Figaro în ediţia de duminică.

„În curând, noua Dacia Box”, acesta este genul de mesaje publicitare care se întâlnesc în prezent în apropierea punctelor de vânzare Renault.

„Dacia Box” este numele concesiunilor Dacia, marca low-cost a grupului Renault. În timp ce la sfârşitul anului trecut, grupul număra circa douăzeci de puncte de vânzare Dacia, el va crea încă şaizeci Dacia Box până la sfârşitul acestui an, numărul total ajungând la 150. „Obiectivul nostru este de a ajunge la 200 de Dacia Box în cursul lui 2012”, afirmă directorul Dacia France, Alain Lehmann.

Până acum, majoritatea celor 400 de centre de vânzare Renault aveau un spaţiu pentru Dacia deservit de unul sau doi agenţi comerciali. Dar grupul a dorit să acorde autonomie mărcii române ca să facă o separare mai clară între cele două clientele. Această politică de diferenţiere ar viza intensificarea vânzărilor de Dacia pentru a se ajunge la „o cotă de piaţă de 6,5% în oraşele unde există o Dacia Box, faţă de 5,5 – 6% acolo unde nu se află un asemenea punct de vânzare”, potrivit lui Alain Lehmann.

În cadrul acestei politici a Renault de separare fizică a universului celor două mărci, centrele Dacia Box vor fi deschise mai întâi în oraşele cu cel puţin 150.000 de locuitori, precum şi în oraşe medii „cu mare potenţial”, unde ele vor fi instalate pe un teren în apropiere de un centru Renault deja existent. „Showroom-ul va avea cel puţin 200 m2, unde vor fi expuse cinci-şase automobile”.

Prin această strategie, grupul condus de Carlos Ghosn dă mai multă vizibilitate maşinilor fabricate în România, continuând să le plaseze în universul Renault.

Dacia a vândut anul trecut 105.000 de vehicule, dar anul acesta vânzările au mai scăzut. „În august, s-a înregistrat o scădere de 20.000 de înmatriculări în raport cu anul trecut”, a precizat Alain Lehmann.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata