Mii de clienţi păcăliţi după ce au cumpărat tricouri negre Steve Jobs

0
Marca de îmbrăcăminte bărbătească St Croix este acuzată că a profitat de moartea lui Steve Jobs, lăsând să se înţeleagă că celebrul tricou cu gât rulat purtat de fondatorul Apple era din producţia sa. Acest lucru s-a dovedit a fi neadevărat, scrie 7sur7.be.În orele de după decesul lui Steve Jobs, St Croix a publicat pe site-ul său internet o ofertă ‘specială’ în memoria celebrului dispărut, pomenind cât îi plăcea acestuia marca şi promiţând o donaţie de 20 de dolari la fiecare produs vândut în beneficiul cercetărilor asupra cancerului. Stocul de tricouri s-a epuizat astfel repede.Se pare însă că tricoul nu era marca St Croix, ci a fost creat de un stilist japonez, Issey Miyake, prieten apropiat al lui Jobs. În biografia ‘Steve Jobs: A Biography’, scrisă de Walter Issacson, autorul vorbeşte despre tricoul negru în care apărea de fiecare dată Steve Jobs.

Fondatorul Apple i-a spus lui Issacson: ‘I-am cerut lui Issey să-mi facă mai multe exemplare din tricoul negru cu gât rulat care-mi place atât de mult. Mi-a făcut cam o sută’. Scriitorul a văzut chiar tricourile frumos aşezate în şifonierul lui Jobs. ‘Uite ce port. Am aici până la sfârşitul vieţii’, a glumit el.

Knitcraft, care deţine marca St Croix, spune că este o neînţelegere la mijloc. Bruce Amster, purtător de cuvânt, s-a arătat surprins de dezvăluiri şi a asigurat că St Croix nu ştia că tricoul cu pricina a fost creat de stilistul japonez. De atunci, firma din Minnesota a retras de pe site-ul său orice referire la Steve Jobs. În ceea ce-i priveşte pe fani, ei s-au ales cu un tricou de 175 dolari, care nu are nicio legătură cu idolul lor.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.