Mii de clienţi păcăliţi după ce au cumpărat tricouri negre Steve Jobs

0 5
Marca de îmbrăcăminte bărbătească St Croix este acuzată că a profitat de moartea lui Steve Jobs, lăsând să se înţeleagă că celebrul tricou cu gât rulat purtat de fondatorul Apple era din producţia sa. Acest lucru s-a dovedit a fi neadevărat, scrie 7sur7.be.În orele de după decesul lui Steve Jobs, St Croix a publicat pe site-ul său internet o ofertă ‘specială’ în memoria celebrului dispărut, pomenind cât îi plăcea acestuia marca şi promiţând o donaţie de 20 de dolari la fiecare produs vândut în beneficiul cercetărilor asupra cancerului. Stocul de tricouri s-a epuizat astfel repede.Se pare însă că tricoul nu era marca St Croix, ci a fost creat de un stilist japonez, Issey Miyake, prieten apropiat al lui Jobs. În biografia ‘Steve Jobs: A Biography’, scrisă de Walter Issacson, autorul vorbeşte despre tricoul negru în care apărea de fiecare dată Steve Jobs.

Fondatorul Apple i-a spus lui Issacson: ‘I-am cerut lui Issey să-mi facă mai multe exemplare din tricoul negru cu gât rulat care-mi place atât de mult. Mi-a făcut cam o sută’. Scriitorul a văzut chiar tricourile frumos aşezate în şifonierul lui Jobs. ‘Uite ce port. Am aici până la sfârşitul vieţii’, a glumit el.

Knitcraft, care deţine marca St Croix, spune că este o neînţelegere la mijloc. Bruce Amster, purtător de cuvânt, s-a arătat surprins de dezvăluiri şi a asigurat că St Croix nu ştia că tricoul cu pricina a fost creat de stilistul japonez. De atunci, firma din Minnesota a retras de pe site-ul său orice referire la Steve Jobs. În ceea ce-i priveşte pe fani, ei s-au ales cu un tricou de 175 dolari, care nu are nicio legătură cu idolul lor.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata