O firmă din Cugir şi-a făcut intrarea printre câştigătoarele de contracte cu CJ Neamţ

0

– „Qual Media Group“ SRL Cugir a prins un contract de 90.000 lei pentru tipărirea de pliante

Morişca tipăririi de pliante în numele promovări unui turism discutabil pare să nu se mai oprească la Consiliul Judeţean Neamţ. Recent, adică la 8 februarie, CJ a atribuit un contract în urma unei proceduri simple pe Sistemul Achiziţiilor Publice (SEAP) pe bază de invitaţie de participare, în valoare totală de 172.000 lei fără TVA.

http://www.financiarul.ro/wp-content/uploads/Cetatea-Neamt-ww.jpg

Aşa-zisul proiect finanţat cu aceşti bani se numeşte „Materiale de promovare – Proiectul «Colecţii muzeale şi vestigii istorice din judeţul Neamţ»“. El a fost împărţit în două loturi, dintre care unul a fost adjudecat de o firmă de-a casei, „Rodotex“ SRL Iaşi. Aceasta este foarte prezentă pe banii publici tocaţi de CJ, dar şi de Primăria Piatra Neamţ. Cel puţin unul dintre cazurile în care sunt tocaţi aceşti bani este ridicol. De exemplu, cel al contractului de publicitate pentru ce se întâmplă la Curtea Domnească şi împrejurimi. În cadrul acestuia, la un moment dat, cică „Rodotex“ SRL Iaşi a organizat o… conferinţă de presă, căci nu era în stare nici Primăria, nici, eventual, o firmă locală să o organizeze. Numai că această conferinţă de presă a fost în prelungirea şedinţei Consiliului Local, deci nu a avut nevoie de cheltuieli de organizare, şi, mai mult, cafeaua făcută într-un filtru obişnuit a rămas neconsumată, pentru simplul motiv că nu a fost servită participanţilor.

Revenind la contractul cel mai recent, presupunem că nu şi ultimul, că doar e an electoral, de la CJ, de data aceasta unul dintre loturi, adjudecat pentru 82.000 lei, înseamnă „realizare film de prezentare, spot de prezentare şi DVD-uri ce conţin filmul de prezentare – cod SMIS 17966“.

Surpriza este însă firma cu sediul social tocmai în Cugir, „Qual Media Group“ SRL, care a prins şi ea o parte din contract, şi anume lotul 1: „albume, pliante, hărţi şi casete“. Valoarea de adjudecare este de 90.000 lei, tot fără TVA.

Ea nu se află însă la prima afacere cu CJ Neamţ, căci cu câteva zile înainte, la 25.01.2012, a prins un alt contract, ceva mai mic, de 39.700 lei, pentru lotul „Servicii promovare produs turistic prin intermediul mass media – difuzare spot“, în cadrul contractului „Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media în cadrul proiectului «Promovarea turismului ecumenic din judeţul Neamţ»“. Partea interesantă a acestui lot este că el a fost estimat iniţial de reprezentanţii CJ la 300.000 lei, iar firma din Cugir s-a oferit să presteze pentru o sumă de 7,5 ori mai mică!

 

Legendă foto: Nu se ştie dacă vicepreşedintele CJ Mircea Pintilie s-a ocupat de apariţia firmei din Cugir, dar e sigur că Cetatea Neamţ se va afla printre obiectivele promovate cu aceşti bani

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.