Compania aeriană Malev a intrat în insolvenţă

1
Compania aeriană Malev a intrat în insolvenţă şi va fi lichidată, reiese dintr-o decizie adoptată pe 14 februarie 2012 de Tribunalul Metropolitan Budapesta, se arată într-un comunicat al Centrului European al Consumatorilor, de miercuri (22 februarie 2012).

Potrivit comunicatului, Tribunalul a numit ca lichidator societatea Hitelintezeti Felszamolo Nonprofit Kft. (Credit Institutional Liquidator Nonprofit Ltd.).

„Toţi creditorii care intenţionează să depună plângere împotriva Malev Ltd. trebuie să prezinte plângerile lichidatorului pentru a fi înregistrate într-un termen de 40 de zile de la data deciziei Tribunalului (14 februarie 2012), adică nu mai târziu de 25 martie 2012. Plângerile prezentate după cele 40 de zile, dar nu mai târziu de 120 de zile de la data deciziei Tribunalului vor fi înregistrate, în schimb sumele compensatorii solicitate vor face subiectul disponibilităţii numai după ce toate celelalte plângeri vor fi integral soluţionate”, se arată în comunicatul citat.

Neînregistrarea plângerilor, precum şi nefurnizarea tuturor documentelor necesare pentru soluţionarea plângerilor (e-ticket, rezervarea călătoriei, dovada plăţii biletelor, copii după actele de identitate, dovada plăţii taxei de înregistrare a plângerii), în termenul prevăzut mai sus, duc la pierderea drepturilor pe care le au pasagerii de a fi despăgubiţi de compania Malev Ltd, se mai arată în comunicat.

În data de 9 februarie a acestui an, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) din România a solicitat companiei aeriene Malev şi Asociaţiei Internaţionale de Transport Aerian (IATA) să permită restituirea – prin intermediul agenţiilor de turism acreditate – a contravalorii biletelor de avion neutilizate de către pasagerii români, în urma deciziei operatorului aerian maghiar din 3 februarie de a suspenda pe termen nelimitat toate zborurile comerciale pe care le opera.

loading...
Citește și
1 Comentariu
  1. bese doina spune

    La ce adresa sa fac plangerea? Am cumparat bilet Malev pentru doua persoane si nu mi-am primit banii inapoi. Compania esky, prin care am cumparat biletul a facut plangere in numele meu, dar nu stiu daca este de ajuns. Va rog sa ma lamuriti.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.