10 instrumente din social media pe care ar trebui să le folosiţi în marketing-ul online

0 11

– Social media este peste tot – în casele noastre, în şcoli, în birouri. Oriunde te uiţi, oamenii folosesc social media şi vorbesc despre asta.

Pe măsură ce creşte numărul reţelelor de socializare, devin tot mai numeroase şi serviciile create pentru a identifica, măsura şi monitoriza funcţiile acestora. În acest context, ce-i de făcut pentru un profesionist în marketing?

Pentru a vă face o idee, Entrepreneur face o listă cu 10 instrumente de social media utilizate în întreaga lume şi oferă câteva indicii asupra rolului lor şi a felului în care le puteţi valorifica: 

 

1. EditFlow

Este un plugin WordPress care vă permite să vă gestionaţi în mod optim echipa editorială.
Cu ajutorul lui puteţi avea o imagine de ansamblu asupra conţinutului lunar al paginilor pe care le administraţi, folosind un template calendaristic. De asemenea, vă permite să verificaţi în orice moment în ce stadiu se află materilele la care lucrează echipa de redactori.

Cine ar trebui să folosească EditFlow şi de ce: oricine are o afacere sau administrează un site colectiv.

 

2. TweetReach

 Acest instrument vă permite să vedeţi cât de departe „călătoresc” tweet-urile voastre. Poate verifica câte vizualizări aţi avut, precum şi de câte tweet-uri aţi avut nevoie să ajungeţi la un anumit public. De asemenea, poate indica de câte ori a fost redată o postare prin re-tweets.

Cine ar trebui să-l folosească şi de ce: de la un managerii din social media până la proprietari de mici afaceri – pentru a determina câţi utilizatori au primit mesajul vostru. Poate fi folosit, mai ales, ca instrument de evaluare cantitativă pentru justificarea campaniilor de social media. 

 

3. ArgyleSocial

Este un start-up bazat pe o platformă de social media, care are ca scop conectarea punctelor de afaceri cu punctele de social media. Acesta oferă instrumente de raportare ROI (Return on Investment) din activităţile on-line.

Cine ar trebui să-l folosească şi de ce: orice manager din social media sau oricine doreşte să dovedească managementului, clienţilor sau propriei persoane că are o campanie socială care dă rezultate.

 

4. HootSuite pentru iPad

Coloana în bara laterală a dispayului indică în mod contant fluxul de vizualizări ale unei pagini. Printre altele, această aplicaţie iPad oferă şi posibilitata de a programa trimiterea unor mesaje la o dată ulterioară, de a examina statisticile dintr-un singur click, de a adăuga coordonate geo-locale în mod automat şi de a scurta URL-uri transmise cu un instrument Ow.ly. încorporat.

Cine ar trebui să-l folosească şi de ce: HootSuite pentru iPad se adresează utilizatorilor împătimiţi de iPad care caută să gestioneze în timp real conţinutul lor social-media.

 

5.      TweetLevel

Vă permite să căutaţi în mod special hashtag-urile de pe Tweeter care vă pot oferi o imagine asupra subiectelor pe care vreţi să le urmăriţi, luând în considerare şi conversaţia şi profilul utilizatorului.

Înainte să vă hotărâţi să urmăriţi pe cineva pe Tweeter, puteţi folosi TweetLevel pentru a-i verifica influenţa socială, sau buzz-ul creat în jurul unui subiect, pentru a determina dacă aceasta este o tendinţă căreia merită să-i acordaţi atenţie.  De asemenea, poate da indicii asupra punctului în care o conversaţie pe Tweeter a luat o turnură nepotrivită şi vă poate ajuta să o corectaţi.

De folosit de către managerii de relaţii publice şi profesionişii în marketing.

Citeste continuarea…

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata