Înmatriculările de vehicule noi au crescut cu 21%, în februarie, iar la autoturisme cu peste 27%

0
Numărul înmatriculărilor de vehicule noi a ajuns, în februarie, la 5.713 unităţi, în creştere cu aproape 21% comparativ cu perioada similară din 2011, în timp ce pe segmentul autoturisme creşterea este de 27,42%, până la 4.126 de înregistrări, relevă statistica Direcţiei Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor /DRPCIV/, publicată, vineri,9 martie, pe site-ul instituţiei.

După ce în ianuarie 2012 creşterea numărului de înmatriculări de vehicule a fost de 80%, în februarie majorarea a fost de numai 20,94%, până la 5.713 unităţi înregistrate.

La capitolul autoturisme, creşterea a fost de 27,42%, de la 3.238 unităţi în februarie 2011 la 4.126 unităţi în cea de-a doua lună din anul curent.

Cea mai vândută marcă, în februarie a.c., a rămas Dacia, cu 996 unităţi (creştere de 9,81% faţă de perioada similară din 2011), urmată de Skoda – cu 470 unităţi (+23,04%), Volkswagen – cu 436 unităţi (+36,25%), Ford – cu 347 unităţi (+50,22%) şi Renault – cu 250 unităţi (+24,38%).

Pe segmentul tipurilor de vehicule, cel mai mare salt la numărul de înmatriculări l-a înregistrat, în februarie, segmentul autobuze şi microbuze (98 unităţi, creştere de 108,51%), urmate de autoturisme (4.126 unităţi, +27,42%), autovehicule cu destinaţie specială (73 unităţi, +25,86%), autovehicule transport mărfuri (942 unităţi, +10,05%), tractoare (16 unităţi, +6,67%) şi remorci (338 unităţi, +1,50%).

La polul opus, procentaje negative ale înmatriculărilor au înregistrat: mopedele şi motocicletele, cu 41 de unităţi (-35,94%) şi semiremorcile, cu 79 de unităţi (-30,09%).

Conform datelor DRPCIV, în februarie, cele mai rare mărci înmatriculate au fost: Proton, Jeep şi Lexus (câte şase unităţi), SsangYong (trei unităţi) şi Quattro, Jaguar şi Infiniti (câte o unitate).

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.