Mai mult de jumătate dintre şoferi evită service-urile de marcă

0

– Doar 45% dintre românii „dotați“ cu autoturism își repară vehiculul în atelierele dealerilor mărcii. Elementele pe care le apreciază cel mai mult aceștia sunt amabilitatea personalului și respectarea termenului promis. La calitate mai e încă de lucru, iar prețul e greu de acceptat

În medie, 55% dintre șoferii autohtoni preferă, atunci când sunt nevoiţi efectueze o reparaţie sau o revizie a vehiculului propriu, să apeleze la un atelier independent sau chiar să realizeze operațiunea pe cont propriu. Mai mult sau mai puțin surprinzător, acesta este rezultatul unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown cu ajutorul portalului Auto.ro.

Analizate în funcție de marcă, preferințele clienților sunt cât se poate de interesante. Astfel, studiul menționat arată că posesorii vehiculelor Dacia produse după 2004 (Logan, Sandeo, Duster) sunt cei mai dornici să apeleze la un atelier al mărcii (58%). Asta în condițiile în care ar fi fost de așteptat ca, fiind vorba despre un brand low-cost, să fie căutate soluțiile mai ieftine, reprezentate de atelierele independente sau de regia proprie.

În contrast, dacă scoatem din ecuație posesorii de Dacia produse înainte de 2004 sau de Daewoo, cei care se adresează cel mai puțin atelierelor afiliate mărcii sunt deținătorii de Volks­wagen (44%), relatează Capital.ro.

La capitolul preț al lucrării executate, clienții service-urilor afiliate unor mărci sunt mai puțin satisfăcuți (27%) decât cei ai independenților (33%).

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.