Hipermarketurile Lidl au scos o „copie” a magiunului de prune Topoloveni

0 32

Directorul companiei Sonimpex Serv Com, Bibiana Stanciulov, producătoarea Magiunului de prune Topoloveni, s-a autosesizat, după ce în hipermarketurile Lidl a apărut un produs cu o denumire asemănătoare. Este vorba de Magiunul de prune Simpathyca, produs pentru LIDL.

„Ei s-au prins de faptul că acest cuvânt «magiun» îl atrage pe cumpărător şi l-au scris pe nişte conserve care sunt un fel de pastă de fructe şi nu au nimic în comun cu reţeta magiunului. Magiunul de prune Topoloveni este marcă înregistrată şi există o lege în Uniunea Europeană prin care nu ai voie să ataci o marcă înregistrată. Nu te poţi apropia prin atâtea cuvinte de o marcă înregistrată. Inclusiv desenul de pe etichetă al prunelor este cel de pe eticheta produsului nostru“, a declarat Bibiana Stanciulov pentru curier.ro.

Aceasta a mai precizat că, în urmă cu un an şi jumătate, reprezentanţii hipermarketului i-au propus să comercializeze Magiunul de Topoloveni sub marca Lidl şi că a refuzat.

Am solicitat punctul de vedere oficial al reprezentanţilor LIDL privitor la această problemă şi vi-l prezentăm în continuare: „Lidl Discount SRL a aflat exclusiv din presă despre acuzaţiile aduse de către dna Bibiana Stanciulov, pe adresa companiei nefiind înregistrată vreo plângere oficială şi nici o chemare în instanţă. Referitor la Magiunul de prune Sympathica – marcă proprie Lidl – acest produs a fost dezvoltat şi ambalat în Uniunea Europeană, neavând nici o componentă locală, şi este comercializat în magazinele Lidl din mai multe ţări europene“.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.