În sfârşit a fost inventat expressorul pentru maşină

0

Este 8:45 şi vă grăbiţi să ieşiţi pe uşă, căutându-vă cheile de la maşină. Nu mai este timp nici măcar pentru cafea, deşi aceasta e dimineaţa în care aveţi nevoie de ea mai mult ca niciodată.

Dacă scenariul vă este familiar, Business Week aduce o veste bună.

Un dispozitiv relativ recent lansat pe piaţă, care se conectează la sursa de alimentare a brichetei maşinii, a fost creat exact pentru acest scop: acela de a le oferi conducătorilor auto o ceaşcă de espresso în maşină, oriunde s-ar afla.

Espressorul auto este cel mai nou produs din gama aparatelor de cafea portabile Handpresso. Utilizatorii nu trebuie decât să conecteze aparatul – care are dimensiunea unei lanterne – la sursa de alimentare a brichetei, să adauge apă, o capsulă de esperesso şi să apese pe un buton. Băutura este gata în două minute.

Invenţia eliberează iubitorii de cofeină de tirania maşinăriei greoaie care este espressorul imobil, compania atrăgând atenţia şi prin sloganul său neoficial, adaptat de la moto-ul revoluţiei franceze: “Libertate, calitate, mobilitate”.

Unii s-ar putea gândi că o asemenea preocupare pentru un şofer este echivalentă cu un accident gata să se întâmple. În acest moment, nici o lege nu interzice o activitate de acest tip, însă  compania producătoare încurajează utilizatorii să oprească maşina pentru a-şi prepara şi savura cafeaua, spune purtatorul de cuvânt al companiei, Catherine Nielsen, care este şi soţia inventatorului acestui produs. Henrik Nielsen a decedat în urmă cu trei luni, înainte de a-şi fi văzut produsul lansat pe piaţă.

Auto Handpresso a început să se vândă în Franţa în luna februarie, la preţul de 149 euro, iar compania îşi propune să se facă remarcată la Salonul Auto din Paris, din septembrie.
Ca parte a strategiei de marketing,  o serie de espressoare portabile au fost distribuite şoferilor de taxi din marile oraşe franceze, care au primit, până acum, numai feed-back pozitiv de la pasageri.

Deşi poate părea neobişnuit, din cauză că în Franţa reţelele sociale sunt mai greoaie, compania a primit deja mai multe solicitări pentru Statele Unite. „Eu cred, totuşi, că francezii vor fi la fel de interesaţi de produsul nostru , deoarece sunt mari iubitori de espresso şi, în plus, conduc foarte mult”, a mai spus Nielsen. „Este nevoie doar de puţin timp pentru ca interesul publicului să înceapă să se manifeste.”, a adăugat aceasta.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.