Facebook Timeline: sugestii pentru o utilizare cât mai eficientă

– Facebook a promis companiilor că noua interfaţă Timeline va îmbunătăţi interacţiunea consumatorilor cu brandurile.

Se pare că Timeline se ţine de cuvânt, potrivit rezultatelor unui studiu recent, scrie Entrepreneur. Cercetarea s-a centrat pe 15 branduri mari, printre care Toyota, Ben & Jerry’s sau The Humane Society, şi a analizat nivelul de interacţiune a fiecărui  brand cu fanii săi, atât înainte cât şi activarea opţiunii Timeline.

Rezultatele au arătat că mărcile au câştigat în vizibilitate în medie cu 46% folosind Timeline. Unul dintre motive este acela că Timeline conduce vizitatorii mai repede către fotografii şi clipuri video, preferate textelor şi mesajelor simple.

Mai mult, interfaţa Timeline începe să se comporte tot mai mult ca un site web, oferind un control mai mare asupra aspectului şi conţinutului paginii.

Facebook a declarat că noul format va deveni obligatoriu pentru toţi utilizatorii săi, de la sfârşitul lunii martie.

Iată câteva sugestii pentru o utilizare cât mai eficientă a Timeline în afacerea personală:

1. Faceţi experimente cu fotografiile şi materiale video. Brandurile care au avut avantajul conţinutului multimedia s-au descurcat cel mai bine în interacţiunea cu publicul.

2. Daţi  „star” şi „pin” pe actualizările de status, fotografii şi clipuri video. Când  optaţi pentru „star” pe o fotografie, aceasta atrage atenţia către un anume post, dublându-i dimensiunea şi extinzând Timeline pe display. Fixarea („pin”) unui post păstrează povestea sau articolul în partea se sus a cronologiei de pe pagina Facebook.

3. Creaţi un calendar editorial. Folosiţi-l pentru a schimba perioadic conţinutul de pe Facebook şi de a verifica frecvenţa mesajelor. Respectaţi-vă deadline-urile pentru postări. Din punct de vedere vizual, noul format este plăcut ochiului, dar nu se poate spune acelaşi lucru despre conţinutul neactualizat.

4. Evaluaţi-vă activitatea în permanenţă. Măsurarea performanţei şi vizibilităţii conţinutului de pe pagină vă va da mai multe indicii cu privire la impactul noului format asupra afacerii pe care o dezvoltaţi.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.