Un nou atac phishing în numele Băncii Transilvania

Banca Transilvania atrage atentia clienţilor ca circula un email care sugereaza ca este transmis din partea bancii (Banca Transilvania [email protected]), are in subiect : „Important” si va solicita „confirmarea detaliilor contului online” sub pretextul unui upgrade al aplicatiei.

Banca Transilvania precizeaza:

–  ACEST MAIL NU A FOST TRANSMIS DE CATRE BANCA TRANSILVANIA!

– NU ACCESATI LINK-URI RECEPTIONATE CU ACEST SUBIECT, RESPECTIV DACA ATI ACCESAT SA NU INTRODUCETI DATELE DUMNEAVOASTRA CONFIDENTIALE: ID, PAROLA/COD TOKEN/COD SMS, COD PIN CERTIFICAT BT 24, NUMAR CARD, DATA EXPIRARII CARDULUI, COD PIN CARD.

Banca Transilvania nu cere niciodata astfel de informatii clientilor sai.

In cazul in care ati furnizat astfel de informatii, sunati la Call Center BT 24 in regim de urgenta pentru blocarea serviciului BT24.

Daca receptionati acest tip de mesaje (cu numele bancii sau al serviciului de internet-banking) sunteti rugati sa le transmiteti de urgenta la [email protected] sau [email protected] (atat mesajul cat si header-ul) si dupa aceea sa le stergeti!

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.