Ipoteză şoc. Bute ar putea fi declarat CÂŞTIGĂTOR al meciului cu Froch, dacă ar face contestaţie

– Jurnalistul american Scott Gilfoid de la site-ul de specialitate Boxing News 24 este de parere ca Lucian Bute ar putea face contestatie la Federatia Internationala de Box, pentru ca echipa lui Carl Froch a incalcat regulamentul.

„Vad multi fani ai lui Carl Froch cum se bucura pentru asa-numita victorie impotriva campionului IBF Lucian Bute, noaptea trecuta, insa pentru mine cu greu poate fi numita ‘victorie’. Nu stiu cum se conduc luptele in Marea Britanie, insa in restul lumii un luptator este descalificat cand cineva din echipa sa intra pe ring in timp ce meciul este in curs de desfasurare.”, scrie americanul Scott Gilfoid pe boxinnews24.com.

Eddie Hearn, promotor din echipa lui Froch, a intrat pe ring in timp ce Bute se afla la podea, fiind numarat de arbitru, aminteste Scott. „In acel moment meciul ar fi trebuit oprit, iar Froch descalificat. Stiu ca este dureros, insa Froch ar fi trebuit sa piarda meciul din acel moment. Regulile sunt reguli”

Jurnalistul american aminteste de faptul ca exista deja un precedent, dandu-l exemplu pe Carlos Molina, care a fost descalificat in SUA dupa ce un membru al echipei sale a intrat in ring, in timp ce el se afla la podea, numarat de arbitru.

„Stiu ca probabil Bute nu o sa faca acest lucru si nu o sa protesteze la Federatia Internationala de Box, insa daca ar face-o ar avea o sansa buna ca victoria lui Froch sa se transforme total”, concluzioneaza Scott Gilfoid.

Loading...
loading...
Citește și
Loading...
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.