Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, deschisă de un spot românesc

0

Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, care are loc vineri seara, va fi deschisă de spotul românesc „Gelozia – iQads”.

 La Bucureşti evenimentul are loc la Sala Palatului, de la ora 21,00.

Dintre cele aproximativ 290 de reclame care vor fi prezentate vineri, România participă cu un număr de 13, record pentru ţara noastră, care evidenţiază creşterea vizibilităţii industriei româneşti de advertising.

„Iată că pentru ediţia 2012, Jean Marie Boursicot nu numai că a hotărât să glorifice publicitatea românească, a făcut mai mult de atât, Noaptea Devoratorilor de Publicitate ediţia 2012 mondial începe cu un spot românesc, ceea ce mi se pare cel mai important lucru”, a declarat Dan Chişu, producătorul din România al Nopţii Devoratorilor de Publicitate, într-o conferinţă de presă susţinută vineri la Librăria Bastilia din Bucureşti.

La peste trei decenii de la debutul evenimentului, care a avut loc în Franţa, Jean Marie Boursicot, creatorul conceptului, este prezent în România, la o ediţie care reflectă tendinţele din publicitatea anului 2012 – localizare, creativitate şi diversitate.

„Ceea ce vreau să demonstrez în aceşti 32 de ani de activitate de când fac acest lucru, vreau să arăt că în spatele oricărui film publicitar există o mică operă de artă. Eu fac acest lucru şi pentru publicul căruia vreau să-i mulţumesc că este alături de mine, pentru că dacă nu ar fi, noaptea aceasta nu ar mai exista”, a afirmat Jean Marie Boursicot în conferinţa de presă.

El a precizat că din cele aproximativ 25.000 de spoturi pe care le primeşte anual din toate ţările alege aproximativ 400, cele care îi transmit cele mai multe emoţii, dar şi câteva dintre cele mai slabe pentru ca publicul care le priveşte să poată să facă diferenţa.

„Noaptea este ca un stadion al publicităţii. Publicul aplaudă dacă îi place sau huiduie dacă nu îi place ceea ce vede”, a spus Jean Marie Boursicot.

Dan Chişu a amintit că în România existau reclame şi înainte de 1989, cu ADAS, cu CEC, care acum fac parte dintr-o colecţie specială în marea arhivă de publicitate a lui Jean Marie Boursicot.

Potrivit lui Boursicot, principalul avantaj al noilor tehnologii (internet de mare viteză, 4G) este faptul că acestea le permit oamenilor să fie mult mai creativi, să se exprime mai liber, având resurse de calitate.

„Trecerea de la publicitatea TV la cea pe internet este progresivă şi oferă oportunităţi imense – se pot realiza reclame cu mai multă libertate de exprimare, uneori adevărate scurtmetraje, lucru care nu poate decât să ducă la creşterea creativităţii”, a explicat Jean Marie Boursicot.

Biletele pentru eveniment sunt disponibile pe ticketfan.ro şi biletoo.ro, în reţeaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, în magazinul Unirea şi în librăria Anthony Frost, preţurile fiind, în funcţie de categorie, de 40 lei, 60 lei, 70 lei.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.