Munca într-un call center afectează vocea

0 18

Un sfert din persoanele care lucrează în call center-uri suferă de probleme ale vocii, alături de alte tulburări legate direct de activitatea lor profesională. Pierderi de voce, dar şi iritaţii ale gâtului sau dificultăţi respiratorii – condiţiile de lucru pun probleme serioase, scrie passionsante.be.

Constatarea aparţine unei echipe de cercetători de la Universitatea Ulster (Irlanda), care a desfăşurat un studiu pe circa 600 de persoane care lucrează în 14 call center-uri britanice. La instruirea acestor salariaţi nu sunt abordate aspecte legate de voce.

Nu se acordă suficientă atenţie reglării aerului ambiant şi îndeosbi nivelului de umiditate. Se adaugă o gestionare defectuoasă a timpului alocat pauzei (vocea nu se odihneşte, aşa cum ar trebui) şi există spaţii de lucru neadaptate muncii desfăşurate – sunt alte constatări ale cercetătorilor.

Studiul s-a desfăşurat la iniţiativa organizaţiei britanice „Institution of Occupational Safety and Health”.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.