Proprietarii maşinilor mai vechi de 10 ani le pot casa prin Programul Rabla

0

– Care sunt documente necesare pentru a intra în program

A doua sesiune a Programului Rabla 2012 a demarat miercuri, 8 august 2012. Pentru această sesiune a Programului, Administraţia Fondului pentru Mediu a prevăzut un buget de 57 milioane lei, care permite scoaterea din uz a 15.000 de autoturisme mai vechi de 10 ani.

Ca și în 2010 și 2011, cuantumul primei de casare este 3.800 lei, fiind exprimată printr-un tichet cu valoare nominală. De asemenea, pentru achiziţionarea unui autovehicul nou pot fi utilizate cel mult 3 tichete valorice.

Prin Programul Rabla au fost casate în 2012 un număr de 25.964 de autoturisme mai vechi de 10 ani. În cadrul primei sesiuni a programului au fost achiziţionate un număr de 8.006 de maşini, dintre care 3.661 de producţie autohtonă.

Lista producătorilor, importatorilor de autoturisme şi distribuitorilor autorizaţi să participe în anul 2012 la Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, precum şi cea a operatorilor economici autorizaţi să desfăşoare activităţi de colectare şi tratare a vehiculelor scoase din uz se găsește pe site-ul AFM, www.afm.ro, în cadrul secţiunii „Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2012”.

Documente necesare pentru pesoane fizice pentru a intra în program şi care trebuie prezentate odată cu autovehiculul ce urmează a fi casat:

a) actul care îi atestă identitatea, precum şi domiciliul sau reşedinţa în România, eliberat de către autorităţile române, în termen de valabilitate, în original şi copie;

b) certificatul de înmatriculare a autovehiculului uzat, în original şi în copie legalizată;

c) cartea de identitate a autovehiculului uzat, dacă aceasta există, în original şi în copie
legalizată;

d) actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor competent teritorial, în original, pentru cazul în care din certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului uzat, dacă aceasta există, nu rezultă anul fabricaţiei, anul primei înmatriculări în România şi/sau categoria autovehiculului uzat;

e)
certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, eliberat de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are
domiciliul sau reşedinţa proprietarul şi este înregistrat fiscal autovehiculul uzat, în original.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.