8 sfaturi pentru a creşte instantaneu nivelul de energie

Nu reuşeşti să te odihneşti noaptea şi caşti încontinuu la birou? Urmează sfaturile specialiştilor şi o să reuşeşti să îţi transformi organismul într-o maşinărie care luptă împotriva oboselii, relatează Health.com.

Cască mai departe. Andrew Gallup, cercetător la Universitatea Princeton explică faptul că “prin căscat organismul îşi împrospătează creierul, practic îl trezeşte”.

Fă mişcare. Două ore. Potrivit unui studiu, atât te vei simţi revitalizat după o plimbare de doar zece minute.

Uită-te pe YouTube. Este oficial: oamenii de ştiinţă îţi dau permisiunea de a urmări filmuleţul cu hamsterul dansator la serviciu. Un râs sănătos creşte presiunea arterială şi stimulează şi ritmul cardiac, ceea ce poate mări nivelul de energie, atunci când te  simţi fără vlagă.

Vezi roşu în faţa ochilor. Dacă priveşti ceva roşu, atunci poţi intra într-o treaptă superioară de viteză. Potrivit unei cercetări realizate de Universitatea Rochester, culoarea roşie îţi determină muşchii să se mişte mai repede şi să muncească mai mult, provocând astfel o explozie de energie atunci când ai nevoie cel mai mult.

Seminţele chia. Nu îţi plac cafelele scurte? Atunci obţine mai multă energie din seminţele chia. Acestea sunt pline cu o combinaţie revitalizantă de vitamine B, fibre şi proteine, care te pot ajuta să te ridici fără să îţi inducă o stare de nervozitate. Le poţi amesteca pur şi simplu în iaurtul tău.

Întinde-te. Tragi de timp? Încearcă această poziţie revigorantă: aşează-te în pragul uşii, cu picioarele depărtate la câţiva centimetri şi cu mâinile atingând tocul uşii. Prinde cu degetele cadrul de lemn al uşii şi împinge pieptul înainte până când simţi o întindere în torace şi spate. Menţine poziţia timp de 30 de secunde. Specialiştii spun că această poziţie de întindere stimulează sistemul nervos simpatic, aşa că este o metodă de energizare şi a corpului, dar şi a minţii.

Mergi la sală. 58% dintre femeile participante la un studiu au declarat că se simt cel mai energizate după un program de antrenament fizic.

Mănâncă alimente nutritive. Studiile au arătat că acizii graşi omega-3 îmbunătăţesc starea de spirit şi funcţiile cerebrale, esenţiale pentru a putea evita o cădere bruscă a nivelului de energie în mijlocul zilei.

Loading...
loading...
Citește și
Loading...
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.