Cu IBM Unica, BCR vorbeşte faţă în faţă cu sute de mii de clienţi în acelaşi timp

0

Advertorial

Să discuţi personal cu fiecare client, iată cheia marketingului de succes! Dar cum poţi vorbi în acelaşi timp cu mii de oameni diferiţi, transmiţându-i fiecăruia mesajul potrivit?

BCR a ales soluţia IBM Analytical CRM, care reprezintă unul dintre cele mai importante sisteme IBM Unica implementate în Europa Centrală şi de Est.

Cu IBM Unica şi produsele adiacente, poţi planifica, proiecta, implementa, măsura şi analiza campanii de marketing foarte personalizate care se desfăşoară pe mai multe canale şi în valuri succesive.  Datorită funcţionalităţii şi scalabilităţii superioare, IBM Unica are un rol vital în definirea şi implementarea unui dialog interactiv cu orice client.

O tehnologie cheie pentru soluţia IBM Unica este Universal Data Interconnect™ (UDI), care permite conectarea simultană la bazele de date existente, registre, sisteme operaţionale şi alte documente pentru a accesa informaţii din surse multiple şi a livra rapoarte de campanie într-o mare varietate de formate.

Aceste funcţionalităţi avansate reprezintă motivul principal pentru care BCR a ales soluţia IBM.

“Principalul nostru obiectiv este să înţelegem şi să rezolvăm nevoile clienţilor oferindu-le produse şi servicii mai simple, mai accesibile şi de o calitate înaltă(…). De aceea, ne străduim permanent să ne optimizăm activitatea prin implementarea celor mai bune platforme operaţionale, precum această soluţie Analytical CRM”, declară Radu Nelepcu, directorul executiv al Direcţiei Organizare şi Soluţii IT din BCR.

Soluţia IBM Analytical CRM include următoarele componente:

•    IBM Unica Campaign Management pentru segmentarea şi selecţia clienţilor
•    IBM Unica Campaign Optimization pentru optimizarea interacţiunilor cu clienţii
•     Soluţii IBM Data Mining (SPSS – Statistical Package for the Social Sciences) pentru analize predictive
•    Aplicaţia IBM Unica Marketing Operations pentru utilizarea optimă a resurselor de Marketing ale campaniei

Într-un mediu competitiv ce îi favorizează pe cei mai agili şi mai inteligenţi, băncile trebuie să investească în instrumente ce le pot oferi informaţii relevante şi capabilităţi de analiză şi predicţie avansate, pentru a deveni lideri pe piaţă.

IBM poate furniza clienţilor toate instrumentele necesare, permiţându-le să ofere soluţii bancare personalizate şi atenţie considerabilă clienţilor. Prin intermediul soluţiei implementate, IBM sprijină BCR pentru obţinerea de avantaje competitive.

Pentru a descoperi ce avantaje poate avea afacerea ta folosind soluţiile IBM Enterprise Marketing Management, descarcă acum documentul “IBM’s State of Marketing survey 2012”.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.