CA al TVR a aprobat documentele de selecţie a angajaţilor Televiziunii publice

0

Consiliul de Administraţie al TVR a aprobat, luni, documentele privind procesul de selecţie a personalului instituţiei, respectiv Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea selecţiei salariaţilor Televiziunii publice şi noua organigramă, care va intra în vigoare la finalul procesului de selecţie, informează un comunicat.

Potrivit sursei citate, decizia a fost luată cu şapte voturi pentru şi şase împotrivă.

TVR arată că documentele aferente selecţiei personalului din SRTv au fost modificate corespunzător, după ce, în urma validării noului CA de către Parlament, preşedintele-director general al Televiziunii Române, Claudiu Săftoiu, a anulat Ordinul nr. 661/2012 privind constituirea comisiilor de selecţie şi aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a selecţiei salariaţilor SRTv.

„La selecţie vor participa toţi salariaţii SRTv, cu excepţia situaţiilor prevăzute de legislaţia incidentă în materia concedierii colective. Calendarul procesului de selecţie a personalului SRTv va fi anunţat în perioada următoare”, precizează comunicatul.

După selecţia de personal, în noua schemă organizaţională vor rămâne 2.395 de locuri de muncă, urmând să fie desfiinţate 872 de posturi.

„Sub imperativul termenelor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 617/2012 privind suspendarea executării silite a creanţelor fiscale administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală faţă de Societatea Română de Televiziune şi în OUG nr. 33/2012, Consiliul de Administraţie al TVR are obligaţia de a pune în aplicare un program de redresare economică, cu măsuri organizatorice, cu restructurări economice şi de personal necesare funcţionării eficiente a SRTv, în vederea plăţii datoriilor fiscale şi a reeşalonării prin negociere a celorlalte datorii. La expirarea termenului de şase luni, CA urmează să prezinte Parlamentului un raport privind rezultatele programului”, se arată în comunicat.

CA al TVR a aprobat luni şi exercitarea mandatului legal şi regulamentar de către membrii Comitetului Director interimar al SRTv pentru un termen de 60 de zile, până la numirea unui nou CD. Comitetul Director interimar a fost numit după ce, în luna august, Consiliul de Administraţie al TVR a decis schimbarea componenţei CD, la propunerea preşedintelui – director general al instituţiei, propunere întemeiată pe analiza rapoartelor de activitate ale membrilor desemnaţi.

Televiziunea Publică subliniază că ordinul preşedintelui-director general al TVR a fost emis pe 2 octombrie în deplină concordanţă cu prevederile HCA nr. 110 şi cu legislaţia aplicabilă, în contextul iminentei publicări în Monitorul Oficial a deciziei Curţii Constituţionale a României privind neconstituţionalitatea desemnării CA, care echivala cu apariţia unei situaţii de incertitudine la nivelul întregii conduceri a TVR.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.