Tribunalul Bucureşti a respins una dintre reclamaţiile făcute de Carpatair împotriva aeroportului din Timişoara

0

– Tribunalul Bucureşti a respins una dintre reclamaţiile făcute de compania Carpatair împotriva aeroportului din Timişoara, prin care aceasta, în opinia Wizz Air, căuta să ”submineze acordurile perfect legitime încheiate între aeroport şi Wizz Air”.

„Wizz Air salută decizia Tribunalului Bucureşti, de a respinge una dintre reclamaţiile abuzive făcute de Carpatair împotriva aeroportului din Timişoara, căutând să submineze acordurile perfect legitime încheiate între aeroport şi Wizz Air. Wizz Air menţionează faptul că taxele plătite sunt semnificativ mai mari decât cele plătite de alţi transportatori, inclusiv Carpatair, pentru pasagerii aflaţi în tranzit prin Timişoara şi care aduc beneficii mai puţine şi impun greutăţi mai mari asupra infrastructurii aeroportului, folosind aeronave mai mici şi mai vechi”, se menţionează într-un comunicat al Wizz Air, transmis joi, 17 ianuarie 2013.

Wizz Air îşi menţine angajamentul în a oferi transport low-cost de calitate publicului din România, adăugând reţelei sale în 2012, 15 rute noi şi un nou aeroport şi planificând creşteri ale reţelei si ale traficului pentru 2013.

„Wizz Air salută cea mai recentă victorie împotriva acuzaţiilor false făcute de Carpatair împotriva unuia dintre aeroporturile partenere din România. Poate acum Carpatair va accepta faptul că forumul potrivit pentru aceste situaţii este Comisia Europeană, către care Wizz Air a înaintat toate analizele economice, dovedind faptul că toate acordurile încheiate între Wizz Air şi aeroportul din Timişoara îndeplinesc principiul investitorului de piaţă şi au adus prin operaţiunile eficiente Wizz Air beneficii substanţiale şi creşteri semnificative ale numărului de pasageri pe aeroport’, a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager la Wizz Air.

Comisia Europeană a deschis în anul 2011, la sesizarea companiei Carpatair, o investigaţie cu privire la relaţiile contractuale dintre aeroportul din Timişoara şi Wizz Air. După câteva luni de verificări, a fost emisă o opinie preliminară, conform căreia discountul oferit Wizz Air este ajutor de stat.

La rândul lor, reprezentanţii Wizz Air susţin că singurul beneficiar real al ajutorului de stat ar fi compania Carpatair, deoarece beneficiază de taxe cu mult mai mici pentru transferul de pasageri, care reprezintă 75% din traficul respectivului operator prin aeroportul din Timişoara.

„Aceste taxe reduse, aplicate la majoritatea traficului Carpatair, sunt în beneficiul pasagerilor care nu aduc valoare adăugată regiunii Timişoara. Pasagerii Wizz Air contribuie cu mult mai mult la veniturile auxiliare ale aeroportului şi ale întregii regiuni, plătind cu toate acestea taxe mai mari în comparaţie cu taxele ridicol de mici şi nejustificate ale Carpatair”, se afirmă într-un comunicat al Wizz Air, remis AGERPRES pe 29 noiembrie 2012.

Wizz Air este cea mai mare companie aeriană low-fare, low-cost din Europa Centrală şi de Est şi operează o flotă de 39 aeronave Airbus A320 de la 16 baze, pe 250 de rute care asigură legătura între 83 de destinaţii din 29 de ţări. La Wizz Air o echipă de 1.500 de profesionişti în aviaţie livrează servicii superioare şi tarife scăzute făcând din Wizz Air alegerea preferată a 13,5 milioane de pasageri în 2013.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.