EximBank vrea să-şi extindă reţeaua teritorială şi să dezvolte o platformă on-line

0

EximBank se gândeşte să extindă reţeaua teritorială, iar pentru on-line are în lucru o platformă care va optimiza procesul de comunicare cu potenţialii clienţi, a declarat Traian Halalai, preşedintele băncii, în cadrul unei reuniuni a Consiliului de Excelenţă în Afaceri al Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii, potrivit unui comunicat de presă remis, luni.

‘EximBank este pregătită să răspundă nevoilor mediului de afaceri ţinând cont însă şi de direcţiile strategice venite dinspre Guvern care, suntem siguri, va identifica priorităţile de afaceri pentru susţinerea creşterii economice estimate pentru acest an. În acest moment putem spune că liniile principale de afaceri pentru EximBank rămân operaţiunile de import-export şi procesul investiţional. Suntem dedicaţi susţinerii exportatorilor români, dar portofoliul de produse ne permite să susţinem şi proiectele de investiţii’, a spus Halalai.

În cadrul întâlnirii, preşedintele EximBank a menţionat o serie de aspecte legate de strategia băncii care are ca principale linii directoare menţinerea unor costuri competitive pentru produsele şi serviciile oferite, concomitent cu extinderea ofertei şi dezvoltarea canalelor de vânzare, inclusiv extinderea reţelei.

‘Suntem conştienţi că aşteptările mediului de afaceri se îndreaptă către o reducere a costurilor pentru produsele şi serviciile noastre, dar acest lucru este greu de realizat în această perioadă. Ceea ce vă pot spune însă este că ne propunem să menţinem costurile produselor şi serviciilor oferite la limita inferioară a intervalului existent pe piaţa bancară. Este un efort pe care ni-l asumăm şi care sperăm că va aduce beneficii pentru toate părţile implicate’, a mai afirmat oficialul băncii.

El a adăugat că un alt punct pe agenda managementului băncii este demararea unui proces de extindere a reţelei teritoriale.

‘Foarte curând vom lua decizia finală pe locaţii, urmând apoi rapid să le şi deschidem. Sperăm astfel să creştem şi mai mult gradul de accesibilitate al firmelor la produsele şi serviciile noastre. Şi tot pentru facilitarea contactului cu mediul de afaceri, intenţionăm să dezvoltăm canalele de vânzare on-line. Este deja în lucru o platformă on-line care va optimiza procesul de comunicare cu potenţialii clienţi, oferind posibilitatea unei verificări prealabile a condiţiilor de eligibilitate, precum şi posibilitatea transmiterii on-line a documentaţiei aferente’, a precizat Halalai.

EximBank este o instituţie specializată al cărei portofoliu de produse, axat pe cele trei direcţii de acţiune – finanţare, garantare şi asigurare, permite băncii să susţină activitatea şi dezvoltarea exportatorilor şi a companiilor ce derulează proiecte în domenii prioritare pentru dezvoltarea economiei, în special a celor ce contribuie la absorbţia de fonduri europene.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.