Numărul românilor care au cont pe Facebook a depăşit 5,8 milioane, în prima jumătate a lunii martie

0

Numărul utilizatorilor români ai reţelei de socializare Facebook a ajuns, în prima jumătate a lunii martie, la peste 5,8 milioane, în creştere cu 3,6% faţă de ultimele date publicate la sfârşitul lui ianuarie, arată statistica realizată de portalul facebrands.ro.

Potrivit sursei citate, din cei 5.806.820 posesori români de cont Facebook, 96,96% şi-au setat oraşul de reşedinţă, iar rata de acoperire în rândul populaţiei este de 27,06%, respectiv de 67,69% în comunitatea internauţilor.

În ceea ce priveşte regiunile în care se găsesc cei mai mulţi utilizatori de Facebook, Bucureşti conduce cu un număr de 1.325.160 (23,54% din total), urmat de Cluj-Napoca, cu 229.200 utilizatori (4,07%) şi Iaşi, cu 228.280 conturi (4,05% din total). Aflat, la începutul acestui an, pe podium, oraşul Timişoara a retrogradat, în prima jumătate din martie, pe locul 4 cu un număr de 226.600 utilizatori de Facebook (4,02% din total).

La polul opus s-au clasat locuitorii din: Caransebeş (10.960 conturi, 0,19% din total), Medgidia (10.460 conturi, 0,19%), Huşi (10.120 conturi, 0,18%) şi Rădăuţi (10.020 conturi, 0,18%).

În funcţie de vârstă şi sex, cele mai multe persoane s-au încadrat în eşantionul 25-34 ani (30,1% din total), apoi cele între 18 şi 24 de ani (29,3%), între 35-44 ani (16,1%) şi 13-17 ani (14,9%).

Totodată, bărbaţii rămân, în continuare, cei care au cele mai multe conturi de Facebook, cu 50,85%, în timp ce femeile deţin 49,15% din total.

Din punct de vedere al stării civile a utilizatorilor de Facebook, cei mai mulţi (34,68%) şi-au declarat statul de ‘Singur/ă’, urmaţi de cei căsătoriţi (33,87%) şi de persoanele aflate într-o relaţie (26,51%) sau logodite (4,94%).

În clasamentul general al vedetelor autohtone cu cei mai mulţi fani pe Facebook continuă să conducă Inna (8,17 milioane), urmată de Alexandra Stan (2,33 milioane) şi Akcent (2,06 milioane)

La ora actuală, Facebrands.ro monitorizează peste 15.600 de pagini create pe Facebook de către persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc) şi arată creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.