Directorul CFR vrea să obţină venituri mai mari cu 10% în 2013 şi o reducere a cheltuielilor cu 10-15%

0

Directorul general al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, Dimitris Sophocleous, a declarat că are ca ţintă anul acesta o creştere a veniturilor companiei cu 10% şi o diminuare a cheltuielilor cu 10-15%.

‘Veniturile trebuie să crească în fiecare domeniu în care putem, de exemplu veniturile din chirii, materiale care nu mai sunt folosite şi în acelaşi timp trebuie identificate extravenituri prin discuţie şi negociere cu CFR Marfă şi CFR Călători. Acestea au managemnt privat şi o să stabilim întâlniri cu ei. Cel puţin 10% va fi creşterea, acesta însemnând 100 milioane de lei’, a spus Dimitris Sophocleous.

Pe partea de cheltuieli, acesta speră că o să obţină un nivel de 10-15% mai puţin la fiecare linie de cheltuieli.

‘În condiţiile în care, anul trecut, cheltuielile erau la un nivel de 1,5-1,6 miliarde lei, vorbim de aproape 160 milioane lei mai puţin’, a precizat directorul general al CFR.

Acesta a spus că a început să lucreze la măsuri care trebuie luate pe termen lung, dar şi scurt, pentru a echilibra compania din punct de vedere operaţional, al exploatării.

‘Din punct de vedere al veniturilor am demarat, împreună cu directorii, discuţii cu operatori privaţi de infrastructură, operatori privaţi care în general plătesc mult mai uşor chiria pe care trebuie să o plătească. Aceeaşi discuţie o s-o demarăm şi cu CFR Marfă şi cu CFR Călători. Din punct de vedere al veniturilor, veniturile din spaţiile comerciale reprezintă o sursă importantă, care este constantă, lunară şi plătibilă pentru CFR Infrastructură. Există o echipă în toată ţara ce renegociază contractele pentru spaţiile comerciale care există în fiecare gară. Avem un succes de 20% la majorare de chirii’, a spus Sophocleous.

De asemenea, el a declarat că, din punct de vedere al cheltuielilor, a încercat chiar din primele două luni să le reducă pe cât posibil.

‘Sunt nişte cheltuieli administrative care sunt reduse. Au legătură cu cheltuielile administrative, cheltuielile cu combustibili şi pentru mine şi pentru directori. Cum bine ştiţi, organizaţia este mare, avem opt sucursale, opt regionale în toată ţara. Este important să avem un control stric al cheltuielilor. În plus de aceasta, cu aproape 15% am redus cheltuielile pe care compania le are cu filialele, care aparţin 100% de CFR. Acesta este un efort constant şi un efort care o să continue în toată perioada mandatului nostru’, a mai declarat directorul general al CFR.(Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.