Paracetamolul creşte riscul apariţiei alergiilor la bebeluşi

0

Un studiu realizat de cercetători belgieni avertizează în privinţa efectelor paracetamolului, care ar tripla riscurile de alergii la bebeluşi, relatează Le Soir.

Cercetarea, evocată marţi de pr Francoise Smets, gastroeneterolog şi hepatolog pediatric la clinica universitară St-Luc, pune în evidenţă o creştere semnificativă a numărului de copii alergici în cazul în care au fost trataţi cu paracetamol, unul din cele mai utilizate medicamente împotriva febrei şi a durerilor. Paracetamolul este prezent în numeroase medicamente. Cercetătoarea a observat 300 de copii timp de cinci ani, încercând să afle ce provoacă riscul de apariţie a alergiilor la bebeluşi.(Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.