BMW a vândut în România aproape 700 de automobile din a doua generaţie a modelului X3

BMW a vândut pe piaţa românească aproape 700 de automobile din a doua generaţie a automobilului X3, de la momentul lansării sale în România, la finalul anului 2010, potrivit datelor reprezentanţei locale.

La finalul anului 2010 au fost livrate primele 14 unităţi, în 2011 au fost vândute în România 231 de automobile de BMW X3, în 2012 – 347 unităţi, iar în primele patru luni din 2013 – 71 de unităţi.

Anul trecut, modelul X3 din clasa Sport Activity Vehicle (SAV), a fost cel mai vândut model al mărcii germane după ‘fratele’ său mai mare X5, iar la nivel mondial X3 a înregistrat cel mai ridicat ritm de creştere a vânzărilor în gama BMW, de 27,1% faţă de anul precedent, fiind livrate 149.853 unităţi.

În versiunea de motorizare Diesel 2.0 litri de 184 CP, pusă la dispoziţie la test de BMW România, maşina costă 41.726 euro (cu TVA), iar echipamentele opţionale ridică preţul la 56.189 euro.

Propulsat de un motor turbo diesel de 2,0 litri, cu patru cilindri, injecţie directă Common Rail, modelul atinge un maxim al puterii de 135 kW/184 CP la 4.000 rpm şi un vârf al cuplului de 380 Nm pe o plajă a turaţiilor cuprinsă între 1.750 şi 2.750 rpm. Motorul dezvoltă suficientă putere pentru a permite accelerarea de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde, cu o viteză maximă de 210 km/h. Cu un consum mediu de combustibil de 5,6 litri/100 km şi un nivel al emisiilor CO2 de 149 g/km, BMW X3 xDrive20d stabileşte noi standarde de eficienţă în acest segment de piaţă. Noul BMW X3 xDrive20d cu transmisie automată reuşeşte aceeaşi acceleraţie, viteză maximă şi consum de combustibil, dar cu un nivel al emisiilor CO2 de 147 g/km.

Noul BMW X3 este echipat standard cu tehnologia BMW xDrive de transmisie integrală permanentă. Acest sistem controlat electronic asigură o distribuţie variabilă a cuplului între cele două punţi. Unitatea de control, care se află în legătură cu DSC Dynamic Stability Control (Control Dinamic al Stabilităţii), contracarează orice tendinţă de supravirare sau subvirare prin reacţii rapide şi precise. Prin utilizarea unui reglaj inovator conceput să îmbunătăţească dinamica, tehnologia inteligentă de transmisie integrală optimizează nu numai tracţiunea, dar, mai important, manevrabilitatea în viraje. În timpul unei virări bruşte, de exemplu, un procent important din cuplul de tracţiune este transferat către roţile spate.

Între echipamentele standard figurează funcţia Start/Stop motor, anvelope Runflat, jantele din aliaj uşor de 17 inci, aer condiţionat automat, iar printre dotările opţionale ale maşinii de test – volanul cu padele pentru schimbarea vitezelor, camera de luat vederi pentru mersul înapoi, trapa panoramică din sticlă, ornamentele interioare din lemn, tapiţeria mixtă stofă-piele, sistemul de spălare a farurilor, senzori de ploaie şi de parcare faţă/spate, faruri xenon, conectivitate Bluetooth, pilot automat cu funcţie de frânare.

Faţă de prima generaţie X3 comercializată în România în perioada 2004-2010, noul model se remarcă printr-o dinamică mult îmbunătăţită, un confort al călătoriei optimizat vizibil, cu mai mult spaţiu decât oricare dintre concurenţii săi şi cu opţiuni inovatoare de echipare.

X3 a pus bazele segmentului SAV-urilor, după care a trebuit să facă faţă unei concurenţe acerbe. Calităţiel noului model rămân însă o referinţă în segment, BMW EfficientDynamics oferă cele mai bune niveluri ale consumului şi ale emisiilor, tehnologia suspensiei – complet reconcepută pentru acest automobil – facilitează un avantaj categoric în ceea ce priveşte agilitatea şi confortul călătoriei.(Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Loading...
Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.